Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Perkhidmatan Gogoprint Malaysia hanya di hujung jari

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Buat korang yang tak pernah tau apa itu GOGOPRINT MALAYSIA, inilah dia kolin nak berkongsi dengan korang hari ini. Perkhidmatan secara atas talian yang semuanya mudah di hujung jari sahaja tau. Korang nak print kad perniagaan, brosur, kupon, sticker, kad, tag atau apa sahaja sekarang senang sangat.

Korang hanya perlu duduk di hadapan laptop korang dan order sahaja terus menerus. Buat kolin yang memang selalu tempah namecard ini memang mudah lah sangat. Manakala harga yang ditawarkan sangatlah berpatutan sangat. Dah lah harga berpatutan, tarikh atau due date korang nak barangan korang siap bila pun ada juga tau. Tak percaya semua ini korang boleh lah view di www.gogoprint.com.my


Nak tahu tak bagaimana langkah-langkah untuk buat penempahan di Gogoprint Malaysia. Senang sangat tau, korang hanya perlu ikuti langkah di bawah ini:

1. Mengenalpasti produk yang hendak di tempah mengikut kehendak sendiri dan jangan lupa semak harga adakah ianya bersesuaian dengan bajet anda. Sebab di Gogoprint Malaysia banyak sangat bajet yang ditawarkan mengikut berapa banyak dan masa yang korang perlukan.
2. Buat pembayaran mengikut apa yang telah korang tempah dan setuju dengan harga yang ditawarkan.
3. Upload atau muat naik mengunakan PDF tempahan korang.
4. Korang hanya perlu menunggu masa dan tarikh yang korang setuju tu, nanti barang terus sampai ke alamat yang korang berikan tu. Happy kan !!!

Perkhidmatan Gogoprint Malaysia hanya di hujung jari ini sesuai sangat untuk blogger, peniaga online yang part time dan semua yang tiada masa nak drive dan parking mencari tempat nak print macam-macam. Kolin sendiri dah tempah namecard kolin tau. Senang sangat. Korang create aje artwork korang mengikut suka dan kalau guna MsWord jangan lupa save dalam PDF dan upload selepas order. Senang dan lagi penting, apa sahaja yang korang order di Gogoprint Malaysia penghantaran mereka percuma tau !


Kolin dah pun guna perkhidmatan dari www.gogoprint.com.my order namecard dan juga sticker. Selesai dah semuanya, ikutkan senang aje step nak order kat website ini. Malahan kolin tak sabar nak tunggu barang yang kolin order sampai nanti. Nanti dah sampai kolin share di IG dan FB kolin ya.


Buat semua yang masih mencari perkhidmatan macam ini, nak print apa sahaja brosur untuk bisnes korang, nak print kad jemputan kahwin, nak print baucer perniagaan atau sticker nak letak nama anak pun boleh tau. Tak perlu nak berpanas keluar cari parking dan kedai. Sebab di Gogoprint Malaysia semuanya ada.
Jangan lupa Register dan Login untuk cuba perkhidmatan mereka ok !
Love,

Kolin Zainal



2 comments:

loving me..loving you