Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Kempen 'Wang Bersama Shopee' menawarkan 'FORTUNE ANG PAO' bersempena Sambutan Tahun Baru Cina

Assalammualaikum dan salam sejahtera 

Yeayy...tak lama lagi kita rakyat Malaysia bakal meraikan satu lagi perayaan yang sentiasa membawa kemeriahan dengan warna merah iaitu Sambutan Tahun Baru Cina. Dan disebabkan itulah, platform e-dagang terkemuka di Asia Tenggara dan Taiwan melancarkan kempen 'Wang bersama Shopee' dengan pelbagai hadiah berjumlah lebih daripada RM1 juta untuk semua penguna setia Shopee. Bonanza membeli-belah yang berlangsung 6 minggu ini akan bermula dari 15 Januari sehinggalah berakhir pada 25 Februari 2018 nanti. Jadi korang, standby semua aplikasi dalam handphone memasing okay. Shopping time !!

www.shopee.com.my


Sebagai memeriahkan lagi kempen ini, mereka memperkenalkan permainan 'Fortune Ang Pao' yang bakal memberikan hadiah berjumlah lebih RM1 juta dan penguna boleh bermain permainan ini untuk memenangi Shopee Coins, baucar dan lebih 20.000 tiket emas setiap hari. Setiap tiket emas merupakan cabutan bertuah kepada penguna untuk memenangi hadiah termasuk jongkong emas bernilai RM1500.00 dan hadiah utam berbentuk wang tunai RM8,888 ataupun pelbagai tawaran hadiah yang bakal menarik hati korang. Sambil shopping, korang boleh lah masuk permainan dan menang hadiah. Siapa yang tak suka kan, kolin sendiri beli pencuci baju online aje. Sebab apa, banyak tawaran diskaun tau. 


Yang pasti kita semua nantikan adalah Jualan Kilat di Shopee. Sudah pasti jualan kilat yang diadakan pada setiap hari sebanyak 5 kali ini akan menawarkan pelbagai diskaun dan hadiah yang lumayan. Jangan tak tahu, korang yang dah like Facebook Rasmi Shopee bakal memenangi Kotak Kemakmurah Shopee, 88,888 unit Shopee Coins dan percutian untuk dua orang ke Disneyland HongKong dengan hanya mendaftarkan diri di acara Facebook 'Wang bersama Shopee'. Langkah seterusnya korang semak aje lawam web rasmi tu nanti. Lebih 60 jenama terkemuka dah ada di laman e-dagang ini dan pastinya korang pasti tidak berasa kecewa dengan pelbagai jenis barangan yang dijual disini. Untuk maklumat lanjut mengenai kempen 'Wang bersama Shopee' korang boleh layari https://shopee.com.my/m/wangwithshopee dan bagi mendaftarkan diri ke acara Facebook 'Wang bersama Shopee bersempena Tahun Baru Cina 2018 korang boleh ke link ini pula https://www.facebook.com/events/321714045010187/ 




Lebih bagus korang download sahaja aplikasi ini di handphone korang tu. Terus boleh shopping dan lihat semua diskaun hebat yang bakal ditawarkan nanti. App Store dan Google Play pun korang boleh download secara percuma aje. Kalau dah shoppping, kalau dah join contest jangan lupa #WangWithShopee okay.

Tak sabar nak shopping !!!!

Yang benar,

Kolin yang tak pernah tak suka SHOPEE 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you