Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Fitband

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Korang pernah dengar fitbid atau fitband tak?...buat yang tak pernah tu, inilah yang kolin nak cerita. Fitband ini korang boleh caj dan install app dia dalam smart phone kita. Sesuai korang gunakan masa korang berjalan-jalan atau pun tengah senaman. Dengan cara itu korang boleh tau berapa langkah yang telah korang buat dalam masa sejam, dua jam atau sehari. Ianya disambungkan mengunakan 'bluetooth'. So pastikan HP anda sentiasa bersama anda okay. Lagi best korang boleh tahu berapa banyak kalori yang korang telah bakar tau. So kalau pergi jogging dari jam 6.00 petang sampai 6.30 petang tu dah boleh tahu berapa banyak lemak dah hilang hahahha.

 Yang ini kolin meronda kat MyTOWN Cheras tu tau. Meronda punya ronda tak sedar dah berjalan 2097 langkah. Haa kita kan di galakkan berjalan 10,000 langkah sehari untuk tahap kesihatan yang baik. Dengan ini korang boleh measure steps korang tau.








Fitband ini tak mahal pun, murah aje. Yang kolin miliki ini Xiomi Fitband hadiah dari kawan blogger yang sangat baik hati. Tak nak sebut nama dia, sebab kolin tau kakak blogger tu baik hati weii..baik sangat ngan aku ni haaa...love u kak !!

ini lah fitband



  dan install sahaja application xiomi fitband tu. 

Yang ini pula langkah masa kolin ke Matta Fair kat PWTC hari tu. 




Sebanyak 3104 langkah tu, tu baru dua hall kolin pergi usha. Kalau semua hall memang boleh kurus hahaha. Dan kalori yang di bakar lebih kurang 342 Cal okay. Menarik kan benda ini. Korang yang teringin boleh terus beli okay...Kolin memang pergi kerja hari-hari pakai sebab nak monitor berapa langkah seharian di pejabat heheh. 


Doakan kolin kurus dan sihat ye...babai..


Love, 

Kolin Zainal

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you