Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Doa agar selamat dari rasa DENGKI

Assalammualaikum dan salam sejahtera




Hari ini nak kongsi 3 gambar ini yang kolin pinjam dari google sahaja. Terpaku dengar 'budak seopis' fitnah kita weiii. Tak sangka! tapi patutlah rezeki kita murah awak..sebab pahala mengalir tanpa sedar. Kita boleh aje serang awak tu, tapi awak 'pregnant' so kita malas nak cari pasal dengan awak. Agaknya kalau baby dalam perut jadi apa ek, mama dia suka fitnah, sebar aib orang sana sini. Sayang ...labuh hijab, kunun jaga hubungan dengan Si Pencipta. Tapi awak cari kemarahan orang, aibkan orang sana sini. Kenapa eh, suka sakitkan hati orang dengan mulut awak tu?

Tapi tak pelah..saya tahu awak-awak suka 'stalk' blog saya. So inilah dia, saya tak akan balas. Malah saya akan doakan awak lagi. Saya sendiri tak faham kenapa awak suka mencari masalah dengan saya. Tak faham, di depan saya punyalah lembut bercakap dan kenapa kalau ada masalah tak puas hati bercakap depan saya aje. 

Awak ....awak tu sama aje pangkat dengan saya dalam opis ini. Saya rasa awak patut hormat orang lain, sebelum nak orang lain hormat awak. Saya kerja nak sara mak dan anak-anak saya. Kalau rasa kerja awak banyak dari saya, dulu jangan lah ambil diploma yang banyak kerjanya. Ambil diploma macam saya, tak lah banyak kerja. Gaji saya dan keberkatan duit saya biarlah PENCIPTA saya nilai. Awak jaga lah diri sendiri ya..tak perlu sibuk-sibuk. 

Saya kesian sebab awak 'pregnant' aje !!! Hope dipermudahkan laa bersalin sok. BTW saya tak maafkan fitnah awak buat tu...

Babai

Kolin Zainal

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you