Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Anlene HEART PLUS untuk orang dewasa

 Assalammualaikum dan salam sejahtera

Memperkenalkan susu orang dewasa yang menerajui pasaran tempatan iaitu Anlene. Susu Anlene yang mampu membuatkan tulang yang sihat dan kuat ini, telah di tambah baik untuk kesihatan jantung juga tau. Inilah dia 
Anlene Heart Plus. 


Formulasi terbaru Anlene Heart Plus adalah untuk menjaga jantung yang menampilkan HeartMax dengan nutrisi yang mendapat kebaikan dari Plant Sterols yang mampu membantu mengurangkan kolesterol, Omega 3 (DHA & EPA) mengurangkan lemak dalam darah dan Potassium untuk membantu mengekalkan tekanan darah normal. Manakala MoveMax untuk menyokong tulang, sendi dan otot bagi memberi sokongan kepada setiap pengerakkan 

 Dato' Sheila Majid yang dilantik sebagai duta menyatakan, semua rakyat Malaysia patut mula menjaga hati dan kesihatan mereka dengan memandang berat akan 3 kenaikan yang mana tinggi kolesterol, tinggi tekanan darah dan juga gula dalam darah tinggi. Seruan ini di nyatakan di dalam pelancaran baru-baru ini di mana semua masalah kesihatan rakyat Malaysia ditunjukkan secara statistik. Memang kita semua kena sedar diri kan. Sebabkan itu baik kita mencegah dari merawat kan.
   
Pelancaran yang di hadiri oleh Dr. Chee Kok Han, Professor dan Cardiology Consultant dari Hospital Universiti Malaya mengatakan ketiga -tiga penyakit 'tinggi' ini memang menjadi masalah utama penyakit di Malaysia. Manakala ini juga boleh menyebabkan sakit jantung dan lagi teruk Strokes. 
  

 Marketing Director of Fonterra Brands Malaysia iaitu Ms. Karen Ong, mengajak semua yang mementingkan kesihatan sendiri dan yang tersayang agar bersama-sama menyertai kempen yang di adakan oleh Anlene. Menyedari keperluan membuka mata masyarakat mengenai hal ini mreka telah melantik Dato' Sheila Majid iaitu ratu Jazz Negara untuk bercakap dan berkongsi kisah beliau menjaga kesihatan walaupun sudah lebih 50 tahun. Tak sangka kan, memang nampak Dato' Sheila awet muda betul. 

Berada di arena hiburan selama lebih 32 tahun, beliau sendiri menyatakan dengan Anlene memang banyak membantu dia dalam menjalankan rutin harian. Malah Anlene juga sedap di minum. Korang boleh pilih susu asli atau coklat juga tau. 

Jadi minum secara sihat, jaga kesihatan korang. Dan paling penting buat kawan-kawan yang baca blog kolin mula minum susu okay. Maklumlah kolin pun dah nak masuk 4 series dah hahahha. Jadi nak kekal aktif dan sihat kenalah cari supplement macam susu Anlene untuk terus bertenaga melakukan kerja seharian. 



 Semua orang akan tua, setiap tahun umur kita tetap akan bertambah. Tapi inilah usaha kita semua dalam menjaga kesihatan kita sendiri. Jaga-jaga penyakit 3 tinggi tu tau. Sayangi lah diri dan yang tersayang. Oklah kolin nak pergi minum susu Anlene ni. 

Babai

Kolin Zainal 

1 comment:

  1. Susu Anlene ni mmg dipercayai utk kesihatan dan kebaikan tulang... oh, dah masuk 4 series juga eh.. geng la kita hehee. Ok, nak dapatkan Anlene utk diamalkan juga ni. Thanks sharing & salam berblogging Kolin :)

    ReplyDelete

loving me..loving you