Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Pelbagai barangan bayi dari Babyhood Malaysia

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Buat semua ibubapa kini korang ada pilihan yang sangat bagus dan terbaik apabila korang menimang cahaya mata. Pada kolin ianya pasti 'good investment' buat korang. Sebab boleh pakai lama dan baby cot ini di inspirasikan untuk pelbagai guna. Maknanya korang boleh pakai Sova Cot ini dari umur bayi sehinggalah anak dewasa. Jangan tak tahu ianya selamat, dan telah di uji oleh Australia Standards dari Furntech, ternyata ianya di antara yang terbaik. Kayu yang dijuga bermutu tinggi, ternyata Kaylula Sova Collection dari Babyhood adalah terbaik buat kita semua. Mana yang mencari katil buat si comel boleh lah cuci mata dan tengok sendiri gambar-gambar kat sini. Kolin yang anak dah besar-besar pun teruja sangat tengok katil yang pelbagai guna ni tau. 

Sova Cot ada 5 fungsi iaitu yang petama, Bassinet


Yang kedua, Cot


Yang ketiga: Katil budak atau toddler bed


Kerusi dan meja untuk belajar dan bermain


Atau jadikan ianya playpen atau ruang bermain yang ada pagar. So satu ini boleh pelbagai guna, dan bayangkan kalau korang invest beli unit yang ini boleh pakai sehingga umur 6-7 tahun tau. Lagi bagus dengan kualiti yang ada korang boleh pakai sehingga anak kedua, ketiga atau seterusnya. Apa yang boleh kolin katakan, good investment tau.

Kayu yang dijamin tahan lama dan selamat digunakan. Dulu memang tak tahu kan, tapi sekarang dah tahu so kenalah berubah kepada yang lebih jimat kos dan tahan lama kan. 
Yang ini pula Amani 4 in 1 cot. Mempunyai rekaan yang sangat mewah bagai sang putera dan puteri. Mengunakan kayu yang solid dan mewah sokongan yang sangat kuat amat penting untuk si kecil. The Amani Cot ini memang senang dengan fungsi yang ada. Kalau korang nak ambil anak dalam ni pun senang sangat, sebab boleh buka tepi tu. Mengunakan grad A kayu balak dari New Zealand memang membuatkan kita rasa selamat. Produk dari babyhood ini selamat dan tentunya berkualiti tinggi.

Yang ini cot yang mempunyai 2 level untuk bassinet dan juga katil budak. Kalau korang tengok dalam gambar pun dah tahu kan, ianya bermutu tinggi. Ada 2-3 warna yang boleh korang pilih mengikut selera memasing. Bagi kolin, putih memang lah lawa sangat kan. Sesuai untuk bilik bayi, betul tak?



Jika tidak digunakan sebagai katil, kita juga boleh gunakan ianya sebagai sofa atau tempat duduk kanak-kanak setelah tidak digunakan sebagai katil bayi. Ini kan cantik, ada dua warna pilihan untuk korang pilih. Kalau kolin sudah tentu lah putih, sebab english taste gitu
Comel juga kalau letak kat ruang tamu buat anak-anak menonton TV kan. Lagi selesa dan paling penting mereka ada tempat melepak sendiri. Kita kan memang digalakkan mengadakan ruang selesa buat anak-anak. 

 Ini pula Diva Glider. Ianya memang menjadi idaman buat ibu-ibu berehat. Lagi pula dengan pelbagai sokongan yang ada buat ibu relak dan anak juga selesa. Kalau kat sini nak menyusukan anak pun selesa sangat. Siap boleh angkat kaki lagi, so tak lah lenguh kaki si ibu menunggu sambil menyusukan anak kan. Kolin bagi A+ untuk yang ini. Buat suami-suami yang baca artikel ini kolin harap ada duit lebih jangan lah kedekut nak beli tau. Inikan buat keselesaaan yang tersayang kan. Kata sayang hihih


ada juga warna hitam




Tak kira lah warna apa apa atau yang mana satu, apa yang kolin boleh cakap. Semua produk mereka dari Babyhood memang di kalangan yang terbaik. Apa sahaja bagi ibu dan anak korang boleh cari kat laman web mereka. Barangan berkualiti dan paling penting selesa dan selamat tau. So inilah perkongsian kolin hari ini buat korang yang bergelar ibu bapa. Semua nak yang terbaik kan ? Inilah antara yang terbaik buat yang tersayang. 

Love, 

Kolin Zainal 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you