Wednesday, April 26, 2017

Makan Naan Cheese RSMY


Assalammualaikum dan salam sejahtera

Inilah keluarga suami kolin, hari tu mereka datang KL so sempat lah bawak mereka merasa makan Naan Cheese di RSMY huhu. Alhamdulillah semua suka makan naan cheese kat sini. Kolin dan suami order sekali dengan daging keema untuk mereka cuba. 


Mana yang ada keluarga, tapi jarang balik jenguk tu. Balik lah selalu, berkumpul la selalu. Jangan bawa diri sangat. Mana tau esok lusa betul-betul kita keseorangan masa tu nak menyesal tak guna. So buat masa sekarang, kita hargai mereka cukup-cukup, betul tak?

Terima kasih untuk kebahagian ini. Korang kalau nak cuba makan naan cheese ini, silalah ke RSMY yang terletak betul-betul mengadap Maju Junction tu. Tapi jangan naik hangin kalau order lambat atau silap. Sebab orang ramai sangat !!!



Mahal sikit, tapi nak cuba dan mahal sesekali boleh lah bawak keluarga tersayang. Hari ini kan dah gaji, jangan lupa pergi ok !!

Love,

Kolin Zainal



No comments:

Post a Comment

loving me..loving you