Wednesday, March 15, 2017

Lunch Reunion

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Dah lama tak jumpa korang !!!!!! Haa tu lah ayat bila kawan baik dah lama tak jumpa kan. Dulu Sufia dan Farahain ini satu pejabat, tapi dedua dah berhijrah. So hari bahagia nan indah ini kami pun pergi lah makan tengahari bersama. LUNCH REUNION kata si farahain. Kami berdua turutkan aje. Mana lah tau lunch reunion tu menjadi satu kisah kenangan yang sadis untuk kami bertiga hahahhaha

Selesai makan tengahari tu, kami dah selesai bayar, selesai gossip, selesai chit chat, selesai peluk peluk lepas rindu nak ler balik. Sekali keluar dari simpang Seksyen 7 Shah Alam tu kereta mati uolllssssss.....boleh tak perasan minyak tak ada hahahhah..

Amek ko, kami bertiga duduk dalam kereta berpanas berdenting tu weiiiii...
Memasing cuak dah pegang telefon call sana sini, cari bantuan. Tapi rezeki kami sangat bila ada Noh kebetulan lalu tau. Kalau tak memang naya laaa....




 
 Lepas ini kan Farah kalau kau nak ajak REUNION lagi kan..

SILA ISI MINYAK DULU 

hahahaha...gembira dapat jumpa korang berdua. Terima kasih jua buat hero penyelamat kami. 
Nasib baik dia lalu, kalau tidak memang mati kutu nak pergi cari minyak tau. 

Ada rezeki jumpa lagi yaaaa....gonna miss both of you girls   💓💓💓💓


Bergambar tepi jalan tengah panas pun boleh ye...Asal meletoppsss hahaha

Love, 

Kolin Zainal

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you