Wednesday, January 11, 2017

Minuman Origina buat seisi keluarga

assalammualaikum dan salam sejahtera

Siapa suka minuman yang sihat, berkhasiat dan sedap? Kolin suka, lagi lah kalau sesuai untuk seisi keluarga kan. Yang penting satu keluarga boleh minum dan harga berpatutan. Inilah dia Minuman Origina 


Minuman Origina ini di datangkan dalam minuman jus, teh, isotonik dan juga coklat. Kolin tahu banyak sangat jenama minuman sebegini dah ada di pasaran. Tapi kolin suka Minuman Origina ini sebab semua dalam paket yang senang di bawa dan boleh juga di jadikan bekalan minuman anak-anak ke sekolah. 

Rangkaian minuman yang ada juga berkhasiat ada Blackcurrant, Jus Epal, Black Tea ada Green Tea dan jua Jus Delima yang ini semua sangat buat ibu-ibu yang sedang hamil tau. Semua paket kecil ini boleh di masukkan dalam peti sejuk sebelum di minum. Rasanya lebih enak dan segar.

Untuk yang jus buah-buahan ini semuanya rasa segar buah lah.Manis tu tak lah kuat sangat, sekadar secukup rasa sahaja. Rasanya kita boleh kategorikan manis-manis buah lah sahaja. 
Buat yang berminat dengan produk ini dan ingin jadi pengedar atau stokis, korang boleh telefon di 03-55195700 atau emel sahaja di info@psfood.com.my


Selain itu korang juga boleh layari http://origina2u.com untuk lebih banyak maklumat mengenai produk terbaru ini. Jangan risau ini buatan negara kita Malaysia tau. Buat Origina ini harganya RM2.50 sahaja. Dan ianya mula sudah dijual di Matahari Supermarket dan jua di kebanyakkan sekolah. Macam kolin cakap, produk ini berkhasiat dan segar sesuai sangat buat anak-anak.

Yang ini kolin suka sangat, cokelat yeay...Chocojoy ini berharga RM2.69 sahaja untuk satu. 
Rasanya lemak berkrim dan nasihat kolin, kalau nak minum biar yang sejuk. Lepas minum nanti bagitahu kolin rasanya ya. Sebab bila korang minum yang sejuk tu memang sedap sangat. Terasa kepekatan coklat tapi tak muak pun. Buat peminat coklat macam kolin ni sure suka minuman yang ini. 



Nampak tak tekstur yang nipis tu, nampak tak kepekatan tu. Sedap tak tipu sila pergi cari petang ini ok. Kalau nak bisnes memang elok sangat wei, jual buka bonet kereta depan sekolah. Tapi jangan lupa, biar jual sejuk-sejuk baru lah laku. 

Kolin dah pun cuba Minuman Origina, malah anak-anak bawa bekalan air berkhasiat ini di rumah. Buat ibu-ibu yang sibuk dan tak ada masa nak bekalkan air yang sangat sihat ini boleh lah mula buat stok Minuman Origina kat rumah ya.


#MilkIsJustNotEnough #JusUp
 #Minuman Origina

Love,

Kolin Zainal 

2 comments:

loving me..loving you