Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

'Mudahnya Kurus' bersama Dr. Malinda Heatlh & Beauty Academy

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera

Sebelum kolin cerita lanjut, kolin nak kongsikan kepada korang semua testimoni ada. Ini adalah bukti menunjukkan Dr. Malinda Health & Beauty Academy memang telah berjaya membantu ramai orang dalam pengurangan berat badan bagi menjalani hidup yang lebih sihat. Buat pengetahuan korang, OBESITI adalah satu penyakit. Dan daripada obesiti pelbagai penyakit yang boleh korang dapat juga, kiranya macam sakit berantai lah. Siapa yang hendak dipanggil 'gemuk' kan? Semua orang termasuk lah kolin kalau boleh nak maintain berat badan.
Dengan itu wujudnya Dr. Malinda Health & Beauty Academy dengan plan 23 hari menerusi HCG bagi membantu golongan yang 'terlebih berat badan' ini untuk kembali langsing. 




 Modified HCG Diet Plan, revolusi baru dalam rawatan obesiti. HCG adalah Human Chorionic Conadothrophin, sejenis hormon yang dihasilkan d dlaam badan manusia (lelaki dan wanita) dan ia dihasilakan dalam kadar yang tinggi ketiak wanita hamil. Ianya membantu hypothalamus memberi rangsangan untuk mengeluarkan lemak-lemak tersimpan diguna pakai sebagai sumber tenaga. HCG akan berfungsi sekiranya tubuh berada di dalam keadaan 'kebuluran' dimana HCG akan mengunakan lemak tersimpan dalam badan sebagai sumber pembakran tenaga dan iama memberikan 1500-4000 kalori sehari sebagai tenaga. 

Menarik tak, lemak tersimpan ditukar sebagai tenaga. Dan semua lemak-lemak degil kita akan di salurkan kepada tenaga dan boleh lah kembali maintain sihat. Rawatan HCG untuk obesiti ini telah dimulakan oleh Dr. Simeons, seorang doktor perubatan British. Kini di Malaysia, Dr. Malinda adalah seorang pakar yang boleh membantu dalam masalah ini.
Beliau sering tampil di kaca televisyen bagi menerangkan segala permasalah yang ada. Kalau nak lebih maklumat, kolin cadangkan korang follow dan LIKE facebook mereka di 

Jangan risau akan keselamatan program ini tau, ianya disahkan selamat kerana dah ramai berjaya mengunakan kaedah ini. Rawatan HCG ini bukan sahaja membantu membuang lemak-lemak lama tetapi membantu badan menjadi lebih pejal dan padat. Tidak lah mengeleber setelah kehilangan berat badan kan. Selain kehilangan berat badan, korang juga dapat memperbaiki tahap kesihatan secara keseluruhan. Dapat lah hilangkan masalah sendi, tidur lebih baik, tenaga lebih meningkat dan jua sebagainya. 


Progam HCG adalah 23 hari, mempunyai 3 fasa iaitu loading phase, burning phase dan maintenance phase. Jangan risau mereka ada pakar yang sentiasa membantu. Bagaimana mengambil HCG Injection ini adalah seperti berikut:

HCG Injection 125IU diambil setiap pagi
Injection selewat-lewatnya sebelum jam 11 pagi
Injection sebelum sarapan pagi

Mesti korang dah gerun dengar injection atau cucuk sendiri kan. Jangan lah khuatir tak perlu cari urat pun. Cuma inject bahagian lemak perut atau bahagian mana yang perlu dibuang lemaknya. Ada teknik yang membantu anda bagi membuat injection yang betul tau. 

Tiada masalah sampingan setakat ini dilaporkan sepanjang program HCG dilaksanakan. Kajian pun dah djalankan, korang hanya perlu mengikut sahaja langkah-langkah yang diberitahu. Buat makluman korang, mereka sedang menjalankan promosi diskaun istimewa bagi rawatan ini. Sesiapa yang rasa susah betul nak kurus dan buang lemak degil boleh lah Whatsapp mereka di 017-5084430 atau email di drmalinda@gmail.com. Penerangan yang lebih teliti akan diberitahu buat korang yang ada soalan. Daftar cepat tau, dan semoga kita semua dapat jalani kehidupan yang lebih sihat di masa akan datang. 

Mudahnya Kurus bersama Dr. Malinda Healty & Beauty Academy


Love,

Kolin Zainal


No comments:

Post a Comment

loving me..loving you