Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

'Find Joy in Every Parcel' dari LAZADA ONLINE REVOLUTION 11.11

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Kolin pasti semua orang dah usaha keras pada 11.11 yang lalu sebab jualan murah hebat berlangsung kan. Tak terkecuali kolin pun sama juga, tangan tak lepas dari telefon bimbit dan melihat apa barangan yang berpatutan untuk dibeli. LAZADA ONLINE REVOLUTION 11.11 - 12.12 menawarkan pelbagai tawaran murah yang patut kita pertimbangkan sebab diskaun yang diberikan memang gila-gila. Kadang-kadang harga terlalu murah sampai tak boleh nak bayangkan.


Baiklah untuk Parcel of Joy kolin kali ini ada beberapa barangan yang kolin nak kongsikan dengan korang semua tau. Dan lihatlah sendiri pelbagai barangan yang boleh korang beli di LAZADA.


Ini lah antara barangan yang boleh korang beli sepanjang berlangsungnya  
LAZADA ONLINE REVOLUTION pada tahun ini. Macam yang ini. 

SCANDISK ULTRA
FLASH DRIVE FOR ANDROID SMARTPHONES


Kepada yang selalu hadapi masalah macam kolin ini, asyik-asyik lah memori phone penuh sebab gambar pergi event banyak sangat kan. Inilah salah satu cara penyelesaian yang terbaik tau. Kesemua gambar korang dalam handphone boleh di alihkan kepada Flash Drive ini dan terus boleh cucuk ke laptop atau komputer korang. Yang penting memori handphone tak penuh lagi dan tak perlu padam gambar lagi dah. Buat yang mencari produk ini sila klik sini SanDisk Ultra

NESCAFE WHITE COFFEE RASA PANDAN


Buat pengemar NESCAFE, ini lah rasa kopi terbaru yang boleh korang cuba. Nescafe Rasa Pandan White Coffee. Siapa tahu bagaimana lah rasa White Coffie berasa pandan ini kan. Kalau nak tahu sedap atau pun tidak, sila lah beli tak mahal pun. Yang penting korang ada pelbagai pilihan kopi dah.

TEFAL MANUAL CHOPPER

Buat kaum-kaum ibu yang super sibuk macam kolin dan mencari alat atau gadjet baru di dapur boleh cuba Tefal Manual Chopper ini. Ada 3 fungsi meracik tau, dari kasar, sederhana dan halus. Ianya tidak memerlukan sebarang kuasa elektrik pun. Mudah, kecil dan cukup comel untuk di letakkan di dapur kita. 
Tefal Manual Chopper ini sudah tentunya ada di LAZADA untuk korang beli.


BARANGAN LOREAL

Bagi yang mementingkan kecantikan dari hujung rambut sehingga hujung kaki juga tidak ketinggalan dalam ONLINE REVOLUTION SALE kali ini. Semua barangan ini ada dijual pada harga yang istimewa juga.
Loreal yang terkenal dengan pelbagai barangan kecantikan ini  sudah tentunya satu peluang yang korang tak boleh lepaskan. Nak beli mekap boleh, shampoo boleh, lipstik baru boleh, bak kata semua barangan Loreal ada dijual dan pada harga yang berbaloi sangat. Nama pun SALE kan





BARANGAN BAYI MAMYPOKO

Memahami gaya hidup yang sangat sibuk masa kini, para ibubapa yang ada anak-anak kecil pun jangan risau. Korang semua pun boleh shopping pampers, wet tissue atau apa sahaja keperluan si manja sepanjang berlangsungnya LAZADA ONLINE REVOLUTION SALE kali ini. Kalau tengok banyak betul tawaran yang murah-murah sedang berlangsung. Tak percaya klik di sini untuk lebih promosi luar jangka ok. 


Ini sebahagian sahaja barangan yang kolin boleh nak cerita tau, ikutkan banyak sangat barangan lain yang korang beli. Malah kalau teringin nak merasa Maggi Royale Thai yang baru pun boleh beli online sahaja.
Kalau nak beli Milo, pelbagai barangan dari NESCAFE atau apa jua bijirin makanan kesihatan korang juga boleh beli di sini. Di LAZADA pelbagai barangan Nestle yang boleh korang beli dengan tawaran menarik.

Kalau ikut nak cerita apa lagi barangan yang ada semasa LAZADA ONLINE REVOLUTION SALE ini memang tak habis-habis. Apa yang penting korang kena bijak dalam membeli dan memilih barangan pada kualiti yang bagus dengan harga yang terbaik. Mana yang belum lagi terjah LAZADA tu, boleh lagi nak tengok jualan hebat yang ada. Kolin dah terjah dah siap beli dah pun. Korang apa tunggu lagi, cepat lah membeli dan tunggu sahaja Parcel of Joy korang dari LAZADA.

Love, 

Kolin Zainal 

1 comment:

loving me..loving you