Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Kereta Sewa Terengganu


Assalammualaikum dan salam sejahtera
                                                                                    

Buat yang berkunjung ke Kuala Terengganu, macam kolin yang pergi naik belon atau pun naik bas, boleh lah cuba servis dari Kereta Sewa Terengganu. Kolin dapat maklumat servis mereka dari FB tau. Dari situ kolin pm dan cepat sahaja mereka reply. Ringkas dan yang penting korang kena serius lah kan.  Selepas tu whatsapp, masuk deposit, bagi maklumat diri dan gambar lesen korang. Yang basic aje lahh 

Itulah kereta sewa kolin, yang kolin posing depan kereta tu. Warna biru gelap, tinted yang sangat bagus, sebab tak panas langsung duk dalam kereta. 



Penerbangan kolin dari 6.00 petang telah ditunda oleh Fireflyz ke jam 8.00 malam. Jadinya lambat lah kolin sampai. Tapi mereka tetap setuju dan sampai sahaja di Airport kereta kami pun dah ada. Cepat dan ringkas sahaja.

Buat keluarga kecil kami, kami sewa AXIA Auto sahaja. Selesa sangat dan kereta pun baru tau. Tiada masalah langsung sepanjang 3 hari kami ronda-ronda mengunakan kereta sewa ini. Pendek kata, sekarang tak susah nak cari kereta sewa kalau di Kuala Terengganu. Jika lihat update mereka, banyak kereta sewa dari kecil sehingga lah yang besar mereka ada. Terpulang kepada bajet korang sendiri lah.



AXIA Auto yang kolin sewa ini hanya RM100 untuk sehari dan upah ambil dan hantar ke airport RM20. Deposit yang dikenakan pula adalah RM100 dan akan dipulangkan kembali setelah diperiksa semua dalam keadaan baik oleh mereka, Jumlah yang kolin kena dalam RM220 sahaja. Murah kan !


Maklumlah nak drive dari Kuala Lumpur ke Kuala Terengganu kan jauh. Sekarang dengan pelbagai promosi dari syarikat penerbangan semua orang boleh bercuti dan sampai dengan cepat di pelbagai lokasi.


Jangan lupa follow FB dan IG mereka ok. Search sahaja KERETA SEWA TERENGGANU tau. Ucapan terima kasih kepada yang layan kolin menyewa hari tu. Puan Nurul dan suami yang peramah dan sedia membantu kami sepanjang kami menyewa KERETA SEWA TERENGGANU.



Jadi, plan lah percutian anda ke Kuala Terengganu dan selamat bercuti !!! Jangan lupa tag @beautifulterengganu dan #beautifulterengganu juga ya.  Kita support sesama kempen Visit Terengganu 2017 nanti.

 Love,

Kolin Zainal

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you