Friday, July 1, 2016

Rindu Abah

assalammualaikum dan salam sejahtera

Rindu sangat kat abah...
Kolin hilang abah masa kolin tingkatan 3 lagi...masa tu adik paling bongsu darjah 2.
Kami dah pun jadi anak yatim masa tu..

Rumah setinggan, kereta takde, mama kolin kerja kerani aje.
Adik beradik ramai 7 orang, tapi kami bahagia dan gembira selalu.
Alhamdulillah rezeki sangat dapat belajar sampai habis. 

Ni dah tinggal beberapa hari nak menyambut bulan Syawal. 
Tetiba hari jumaat terakhir dalam bulan Ramadhan ini hati jadi sayu...
Sayu sangat...rindunya kat abah  !!!

Tengok kawan-kawan belikan baju raya untuk abah ...kolin sedih sangat.
Tapi kolin beruntung ada mama lagi, semoga mama panjang umur untuk beri
peluang kolin terus berbakti. Tak terbalas rasanya ..tapi kolin cuba ye mama.

Sayu..sambil menaip, air mata turun dengan laju. 

Di kesempatan ini, kolin nak mohon ampun dan maaf kepada semua pengunjung blog kolin. 
Nak minta maaf sekiranya ada terkasar bahasa, pernah buat korang sakit hati ke.
Kolin mohon ampun dan maaf ye.

Tengok gambar abah ini, lagi laju lah meleleh air mata.
Baru perasan...rinduuuuuu sangat kat abah 

Al Fatihah buat Syed Zainal Bin Syed Ali





Love, 

Kolin Zainal

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you