Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Review: Magic Water dari WeCoMed untuk wanita anggun

assalammualaikum dan salam sejahtera

Siapa sangka botol 210ml ini mampu membantu kita dalam semua masalah diri yang ada. 
Dengan sekali spray semua masalah dapat di atasi tau. Pendek kata memang MAGIK !!!

Kolin selalu spray atau sembur sahaja kat muka atau mana-mana anggota badan yang memerlukan.
Dengan Magic Water, ianya dapat membantu melembapkan kulit, mengecilkan liang roma kita yang terbuka, dan kalau nak keluar dari kereta korang sembur sahaja Magic Water dari WeCoMed ini.
Ianya dapat melindungi kulit wajah tau. Memang senang sangat nak kulit sihat sekarang ni.


Kalau perasan, kulit muka yang bermekap akan berminyak kan bila masuk lunch hour. Kolin praktis sembur Magic Water sebelum keluar. Ternyata ianya dapat membantu mengawal kulit yang berminyak. Kulit kalau merah dan gatal pun boleh guna. Yang mana baru nak naik jerawat tu kan. Elok korang try sembur.

Nak lebih banyak testimoni korang layari sahaja www.facebook.com/mywecomed/
untuk lebih banyak informasi mengenai manafaat Magic Water. 


Kalau ada masalah dengan kulit kepala dan rambut gugur boleh juga guna tau. Korang sembur sahaja, masalah akan cepat selesai. Tahu sahajalah dengan pemakaian hijab dan cuaca ni memang kadang-kadang kita ada masalah macam tu. Tapi kolin happy sangat dapat guna produk ini. Kalau ada masalah bau badan sembur sahaja di bawah lengan atau ketiak tu, pendek cerita Magic Water memang dapat menyelesaikan masalah badan kita lah. Kolin dah guna hampir sebulan dan memang botol spray ini selalu dalam beg tangan. 

Kalau korang nak tahu, Magic Water - Nano Aqua for Ultimate Beauty ini dihasilkan dengan mengunakan teknologi Nano yang mampu meningkatkan sel metabolisme di dalam sel sebanyak 3-4 kali ganda, maknanya korang lambat lah dapat kesan penuaan. Kedua memang bebas dari PARABEN, ketiga ianya mengunakan Natural Botanical Enzyme dari buah-buahan seperti nenas dan betik. Itu yang dapat membuatkan kulit kembali segar setiap kali semburan. 


Yang ke 4 pula, ianya full of negative ion, ianya dapat neutralise semua bendasing di sekeliling kita dan membantu membina kolagen dan membina kulit yang cantik. 


Inilah keadaan selepas kita sembur. Jangan risau tak rasa melekit langsung, mekap pun tak basah. Malahan mekap lebih elok dan tidak berminyak selepas semburan. Dah dekat sebulan spray ini ada kat beg kolin, memang menyenangkan betul lah. 

Buat korang yang malas dan tiada masa nak gunakan produk memerlukan kapas muka dan sebagainya. Kolin cadangkan korang gunakan Magic Water dari WeCoMed ini. Cari sahaja meraka di Facebook dan buat pesanan segera.  Mudah sangat, selepas cuci muka, korang 
biar sekejap dan spray terus Magic Water. 
Hasil positif dalam 1-2 minggu dah boleh lihat. Makin lembut, pori kian mengecil, minyak di muka dah terkawal malahan jerawat yang tumbuh kemerahan pun kian hilang. 

Cubalah sendiri dan ceritakan pengalaman korang kepada orang lain.

 Magic Water (210ml) pada harga sebenar RM128, dan kalau tak silap kolin ada promosi RM89 sahaja dan dapat free lagi sebotol Magic Water (60ml) yang berharga RM56. \
Cuba follow mereka di facebook link di bawah ini ok !


Mana tahu masih ada promosi untuk korang miliki. Perempuan mana yang tak nak cantik kan. 
Cubalah Magic Water, berbaloi dan tahan lama tau. 

Love, 

Kolin Zainal

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you