Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Beli rumah impian anda dengan IJM Land dan tunai umrah menerusi kempen 'Beli Rumah, Jom Umrah'

assalammualaikum dan salam sejahtera

Siapa yang tak risau apabila nak beli rumah kan? Mana nak siapkan duit deposit, lawyer dan pelbagai lagi. Tambahan pula, nak menyiapkan dana nak pergi Umrah pun satu hal lagi. Memang masalah kewangan selalu membelenggu untuk kedua-dua tujuan ini.

Sekarang tidak lagi dengan kempen 'Beli Rumah, Jom Umrah' bersama IJM Land telah menyediakan kemudahan bagi golongan bumiputera untuk membeli rumah impian dan pada masa yang sama menerima bantuan kewangan bagi menunaikan Umrah. 

Kerjasama di antara IJM Land dan Andalusia Travel & Tours Sdn. Bhd., merupakan salah satu agensi yang terkemuka di Malaysia bakal memberikan anda peluang untuk menunaikan Umrah. Antara perumahan yang ada ialah Seremban 2 Heights atau Seri Binjai @ Rahang di bawah IJM Land. 

Mr. Ho Kim See IJM Land's Seniar General Manager bersama Dato' Ustaz Md Daud Che Nga, 
Pengerusi Andalusia Travel & Tours Sdn. Bhd.  

Menurut kata, Mr. Hoo Kim See Senior General Manager dari IJM Land Central Region, promosi ini sehingga 31 Julai 2016 dan bakal memudahkan pembeli rumah bumiputera mendapat pelbagai manafaat sekiranya membeli perumahan bersama IJM Land sebelum 31 Julai ini. Namun begitu, kami juga menyedari menunaikan Umrah adalah satu impian bagi setiap Muslim. Dengan ini, kempen "Beli Rumah, Jom Umrah' dirasakan mampu menarik golongan bumiputera membeli hartanah ini. Semoga dengan kempen ini kedua-dua impian akan terlaksana dan seterusnya menjadi ianya lebih bermakna. 

Dengan setiap pembelian hartanah, IJM Land menjanjikan pembiayaan penuh selama 12 hari untuk dua orang menunaikan Umrah. Semua perbiayaan perjalanan termasuk tiket kapal terbang, tempat tinggal (twin sharing) di Hilton Towers di Mekah selama 6 hari dan Mawaddah al Waha/Mawaddah al Huda, Madinah selama 4 malam, pengangkutan dan international buffet. Mesti best kan, kalau kita beli hartanah ini sebagai rumah pertama. Rasa kolin lah kan, golongan yang baru berkahwin patut ambil peluang keemasan ini tau.

Dapat beli rumah, tak perlu menyewa lagi. Tambah pula dapat pergi Umrah. 
Impian semua orang Islam kan...kenapa tidak? 

 Puan Hjh Ida Riswana Idris; En Hamizi bin Baharum, Senior Manager (Land Department) of IJM Land Berhad; Mr Hoo Kim See, Senior General Manager, Central Region of IJM Land Berhad; Dato' Ustaz Md Daud Che Nga, Chairman of Andalusia Travel & Tours Sdn Bhd; Tuan Hj Ibrahim Mat Sin, Managing Director of Andalusia Travel & Tours Sdn Bhd and Ms Christine Wong, Senior Manager (Sales & Marketing) IJM Land Berhad 

Selain itu, IJM Land menawarkan pakej yang dapat membantu pembeli dengan deposit rumah yang rendah. Dengan 0% pembayaran bulanan sehingga 36 bulan mengunakan kredit kad, percuma selama dua tahun S2 Club Membership, ada potongan untuk dokumen peguam dan pelbagai lagi kemudahan yang boleh di dapati sekiranya kita membeli hartanah dengan IJM Land.  Dan jika korang pernah membeli hartanah IJM Land sebelum ini dan ini pembelian kali kedua dapat lagi tau 1% ke 1.5% potongan harga rumah di bawah Purchaser Priorit Programme. Untung sangat kan !! 
Mana tahu nak beli hartanah yang kedua dengan harga menarik dan berbaloi. 

IJM Land telah ditubuhkan dari tahun 1989 ini, sangat komited memberikan peluang yang terbaik untuk semua para pembeli. Pembelian rumah adalah satu pelaburan besar dan ianya perlu perancangan kewangan yang sangat teliti. Bukan macam pilih ikan kat pasar kan. 
Program yang sangat bermakna ini diharap dapat membantu kepada sesiapa jua yang ingin memiliki rumah sendiri sebagai rumah pertama.

Seremban 2, IJM Land mempunyai 2,3000 ekar yang mempunyai pembandaran yang serba lengkap dan moden bagi memenuhi keperluan sesebuah keluarga.

Di bawah kempen 'Beli Rumah, Jom Umrah' ini ada hartanah seperti berikut:

20' x 70', 2 storey link bermula dari RM488,110
22' x 70' linked house bermula RM558,410
24' x 80' super-linked homes bermula dari RM661,010
atau 2 storey Semi D bermula dari harga RM925,110

Dengan IJM Land mereka mahukan pembeli mampu memiliki rumah adalah satu realiti bukan lagi sebuah impian semata-mata. Miliki hartanah anda sendiri dan mula bertindak dengan bijak. 


Segala maklumat mengenai kempen ini ada di www.ijmland.com
Bukan selalu kempen sebegini ada kan. IJM Land telah mengorak langkah baru dengan mengadakan kempen yang sangat baik pada pandangan kolin. 

 'Beli Rumah, Jom Umrah' bersama IJM Land 
dan Andalusia Travel & Tour Sdn. Bhd.

Love, 

Kolin Zainal






No comments:

Post a Comment

loving me..loving you