Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Hidangan RM9.90 hanya di The Crazy Bites

assalammualaikum dan salam sejahtera

Siapa sangka di Subang Jaya, Selangor, korang boleh dapat hidangan semurah RM9.90. Tiada GST dan tiada Service Charge yang dikenakan hanya RM9.90 sahaja. Lagi best korang boleh buat pilihan nak makan burger, spaghetti, nasi atau pizza. Menarik bukan! Kini di The Crazy Bites yang terletak di Jalan SS15/4D Subang Jaya ini menjadi salah satu tempat makan yang menarik dan memang murah. 



The Crazy Bites yang dibuka dari 12.00 tengahari sehingga 12.00 malam setiap hari ini mempunyai ruang makan yang sangat selesa. Sekiranya korang datang ke sini bersama kawan-kawan atau keluarga untuk makan sambil bersantai memang sesuai sangat. Lagi pula di The Crazy Bites menawarkan WiFi percuma untuk semua pengunjung mereka. Keselesaan para tetamu menjadi satu trademark di sini. Siap ada tempat merokok disediakan. Pendek kata semuanya ada di sini bagi keselesaan para pengunjung.


Hidangan RM9.90 yang ada di The Crazy Bites ini dihidangkan bersama soft drink. Diantara hidangan yang boleh korang cuba di sini ialah Johan's Nasi Lemak. Nama nasi lemak ini bersempena dengan chef mereka yang menyediakan hidangan ini. Nasi mereka di masak bersama pati daun pandan, sambal manis-manis pedas, siap dengan timun, ikan bilis dan juga telur rebus. Lagi menyelerakan ayam goreng berempah mereka yang sememangnya dihidangkan tiada tulang, boneless. Sedap, lazat dan kalau nak tahu sedap atau tidak sesuatu hidangan nasi lemak terletak pada sambalnya bukan. 
Di sini sambal nya memang terbaik. Siapa sangka RM9.90 dapat hidangan yang begitu mengenyangkan.


 Bagi peminat spaghetti, di The Crazy Bites menyediakan beberapa pilihan yang boleh dicuba. Ada Flammed Grilled Chicken Pasta, Clam Vongole atau Al Fungi Pomodoro. Setiap spaghetti ini mempunyai keunikkan tersendiri.  Kalau minat ayam ada spagheti ayam, kalau daging ala-ala bolognise juga ada. Paling unik spaghetti mereka yang ada kepah iaitu Clam Vongole, cukup mewah. Sedap dan sudah tentunya menyelerakan. Sekali lagi hidangan ini di hanya RM9.90 sahaja siap dengan soft drink. 




Tak cukup dengan nasi lemak dan spaghetti, mereka ada pizza juga. Pizza dia memang menjadi pilihan kolin sebab doh mereka nipis sahaja tak tebal. Kalau dah sejuk pun masih ranggup dan tidak liat. Untuk bahagian topping atas pizza di The Crazy Bites memang banyak. Dengan RM9.90 dapat pizza dan soft drink pada kolin cukup ekonomi. Makan mewah pada harga yang sangat berpatutan. Penjimatan hebat!

Pizza yang dihidangkan ada beberapa pilihan juga. Ada Hawaiian Chicken Pizza, Mushroom Pizza, Margarita Pizza dan Sausage Chicken Pizza



Pizza yang disediakan di sini sememanya lain daripada yang lain. Semuanya dihasilkan sendiri dan boleh dikatakan homemade. Memang sekali cuba korang boleh jatuh cinta.  Jangan lupa layari www.thecrazybites.com.my untuk lebih informasi mengenai hidangan yang mereka ada di sini. Ada juga menu baru untuk korang cuba. Paling kolin suka di sini adalah suasana tempat makan mereka. Semuanya pink dan purple. Menepati dengan maskot mereka kirikurru yang sangat comel untuk dibawa pulang. 

Hidangan seterusnya ialah burger. The Crazy Bites ada banyak pilihan burger untuk dipilih. Ada ayam, daging, ikan dan juga dari buah campur sayur. Haaa..ini lah kelainan yang ada di The Crazy Bites


Ini burger Apple Mushroom Bites.  Kalau rasa boring nak makan ayam, cuba lah yang ini. Epal hijau dan cendawan yang digrill menjadi menu hidangan utama burger ini. Mewah dengan sayur dan sos tersendiri, kolin merasakan inilah burger yang patut korang cuba. Tak mahal pun, hanya RM9.90 dengan air. 
Boleh juga nak dijadikan menu jaga badan kut. Yang sedapnya, epal hijau yang di grill ini tak masam langsung. Semuanya kena rasa dan tempatnya. Secara peribadi burger ini menjadi pilihan kolin. 

Rooster Bites

Selain itu ada burger Ox Bites yang boleh korang cuba.  Semuanya RM9.90 sahaja dah termasuk air.
Pelbagai hidangan nasi lemak, pizza, burger dan juga spaghetti boleh dipilih, yang penting memang harga yang ditawarkan adalah harga ekonomi. Buat lah pilihan anda seperti yang ada di bawah ini.

Untuk menu baru di sini pula, peminat ikan salmon, The Crazy Bites menyediakan satu hidangan yang tidak boleh ditolak. Keenakkan Salmon Bites yang dihidangkan bersama Charcoal Bun ini sangat menyelerakan.  Rugi tak cuba kalau datang ke The Crazy Bites di Subang Jaya ini.



Hidangan lengkap dan menyelerakan ini lebih manis di kongsi bersama kawan-kawan. Memang kami seronok berkongsi makanan yang enak ini. Bersama Tommy, Elena, Aliza dan Sally di The Crazy Bites memang tak kering gusi. Asyik bercerita dan berjenaka sampai terlupa masa berlalu.

Tak ketinggalan kirikuru yang sangat comel untuk dibawa pulang. Dengan belanja RM80.00 dalam satu resit, anda dapat percuma anak patung comel ini yang berharga RM18.90. Apa tunggu lagi, follow mereka di FB dan Instagram yang berikut: 
www.instagram.com/thecrazybites 
www.facebook.com/thecrazybites


Jemput lah datang ke The Crazy Bites yang terletak di Subang Jaya ini. Kalau tak tahu lokasi, buat sahaja macam kolin Waze jalan untuk sampai. Jangan lepaskan promosi RM9.90 yang ditawarkan di sini kerana ianya sememangnya berbaloi.

Love,

Kolin Zainal

4 comments:

  1. Sedap wehh nampak burger dia...hahaha...jauhnyaa Subang Jaya

    ReplyDelete
  2. Sedap wehh nampak burger dia...hahaha...jauhnyaa Subang Jaya

    ReplyDelete
  3. Yummy! Cant wait for my next visit :D

    ReplyDelete
  4. Affordable and sedap! Must try....

    ReplyDelete

loving me..loving you