Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Promosi Christmas Eve Buffet Dinner di Concorde Hotel Shah Alam

assalammualaikum dan salam sejahtera

Dah nak hujung tahun, dah tentu Perayaan Hari Krismas akan disambut dengan meriah kan. Tidak ketinggalan promosi dari  Hotel Concorde Shah Alam yang akan memeriahkan lagi sambutan ini. 

Harga buffet Christmas Eve Dinner Buffet yang berharga RM120 nett buat seorang manakala warga emas akan menikmati 30% diskaun ini menjanjikan makanan barat yang mewah. Terletak di Shah Alam, sudah tentu bagi yang suka makanan western tidak mahu ketinggalan. Jangan risau kerana Hotel Concorde Shah Alam mempunyai sijil Halal dari JAKIM. Jadi...sesiapa yang suka sangat macam western macam kolin ini lah masanya untuk ambil peluang. Jangan tak tahu, buffet dari mereka memang banyak pilihan.



 Christmas Eve Buffet Dinner di Melting Pot Cafe ini bakal meyajikan pelbagai menu yang bakal mencarikan selera sesiapa sahaja yang datang berkunjung.. Hidangan sekeluarga seperti Roasted Turkey with Cranberry Sauce, Wellington craving, Red Cabbage with Balsamic Vinegar and Cranberry, Grilled Lobster Salad, Creamy Glasgow Potatioes with Dies Chicken, Oven Baked Lamb Leg with Yorkshire Pudding adn Coffee Lamb Jus, Cakes and Pastries, Traditional Baked Beef Wellington with Rosti Corn Potatoes and Green Pepper Reduction Sauce adalah antara menu-menu yang bakal dihidangkan. Banyak lagi sebenarnya, nak tahu kene lah datang di sini kan.






Sebelum kami semua mencuba hidangan di sini, GM Hotel Concorde Shah Alam, Mr. Leo memberikan kata-kata aluan kepada semua media dan blogger yang hadir. Terima kasih kerana menjemput kami ya



Selain dari promosi Chritmas Eve Buffet Dinner yang berharga RM120 nett seorang ini, Hotel Concorde Shah Alam juga menawarkan pakej penginapan yang terbaik untuk musim cuti sekolah.
Macam yang dibawah ini.
 
     Holiday Seasons Promotion  : from RM188++ inclusive of breakfast for 2 persons, FREE WIFI and late check out (from now till 10 January 2015)
  Lunar Special Promotion     : from RM179++ inclusive of breakfast for 2 persons, FREE WIFI and late check out (effective 25th January 2016 to 25th February 2016)
 
Untuk lebih keterangan lanjut dan promosi yang lebih lagi korang semua boleh lah layari laman web yang ini http://shahalam.concordehotelsresorts.com/
                  Facebook        : CONCORDE HOTEL SHAH ALAM
Twitter             : CONCORDEHOTELSA
Instagram        : CONCORDEHOTELSA
Hashtag           : #concordehotelsa


Buat pengetahuan semua, Hotel Concorde Shah Alam baru sahaja menaiktaraf bilik penginapan mereka tau. Jadi boleh lah datang menginap di sini, dan mengunakan fasiliti yang ada sambil makan di Melting Pot Cafe. Untuk lebih senang dail sahaja 03-5512 2200 untuk segala penempahan ok.

Love,

Kolin Zainal 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you