Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Konsert Hi5 di Istana Budaya

assalammualaikum dan salam sejahtera

Akhirnya permintaan anak dara kolin di tunaikan sebab dapat tengok show Hi5 LIVE di Istana Budaya baru-baru ini. Tiket dapat setelah Lisa memenangi contest giveaway dari blogger tersohor iaitu http://www.broframestone.com/ . Jemput baca blog beliau ok..


Ini lah aksi Lisa bila tahu dia menang 4 tiket menonton Hi5 secara Live. Memang seharian dengar celoteh dia sebab memang tiket. Disebabkan hubby kolin ada hal pada hari itu, kolin pun jemput cikgu english anak-anak kolin untuk menonton bersama. I am glad you enjoy the show, Ms. Selvi. 


Lagipun ini lah pertama kali Ms. Selvi masuk ke Istana Budaya. 
So show pukul 2 petang dah pun nak bermula, jom kita ber Hi5




Hi5 Show yang makan masa selama 1 jam setengah ini memang menghiburkan anak-anak. Nampak semua anak-anak enjoy depan stage sambil menari dan menyanyi. Happy sangat sebab Lisa dan Imran happy dapat tengok show ini. Thank you bro, sebab buat giveaway ini yaaa..We are having a good time!

Lagi satu, ini adalah show terakhir buat Stevie, buat semua pengemar Hi5 Stevie akan meninggalkan kita semua. All the best to you Stevie!!! Sekarang kat Malaysia pun dah ada school yang ala-ala Hi5, boleh lah korang tengok-tengok kalau berminat kan. Sesuatu yang baru dan menarik untuk dicuba.


Dah habis show, budak Hi5 pun happy lah. Tapi masuk kereta terus ZZZzzzz sebab penat menyanyi kut. 
So jom balik...show dah habissss!!!


Love,

Kolin Zainal

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you