Wednesday, December 30, 2015

Budak nak naik darjah satu

assalammualaikum dan salam sejahtera

Pejam celik Alisa dah nak darjah satu tahun depan. Mula lah buat persiapan untuk anak dara seorang aje ni kan. Memang semua baru, serba serbi. Kasut sekolah tulis barbie, nasib baik sahaja beg Frozen dah tak menjadi pilihan Lisa dah. Dia beli aje beg kat The Store dengan harga RM80. 

Kolin belikan siap beroda, maklumlah sekolah aliran cina banyak buku kolin dengar. 
Tak apa, demi nak anak menjadi pandai kita usahakan. Ini semua untuk 
masa depan kan. Siapa tak nak anak jadi pandai kan.


Macam biasa, dah beli buang plastik dan terus seret. Diva kan..mana boleh nak tengok aje. 
Lagi sedap, nak balik seret beg terus. Ala ala pramugari diva I uolsss


Habis semua orang tengok Diva seret bag baru. 
Maklumlah nak naik darjah satu kan. 
Inilah masanya ....tapi Frozen tetap di hati. 


Cepat betul anak membesar, tahu-tahu dah masuk darjah satu.
Dah orang keliling suruh laa beranak kecik lagi..
Rezeki di tangan Tuhan, tengok lah kalu ada kesempatan. 
 


jom feeling Let it go..Let it go...
Esok 31 Disember, Alisa dan orentasi..kolin cerita nanti ok.

Love, 

Kolin Zainal

1 comment:

  1. Sama ngan anak buah SA..x habis2 ngan Frozen dia..yeay Alisa dh besar..nanti dh bleh gang mommy pi shopping..macam aunty and kakak Dania

    ReplyDelete

loving me..loving you