Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Rexona Fresh Move untuk anda yang aktif kekal segar sepanjang hari

assalammualaikum dan salam sejahtera

Bergerak banyak dengan cuaca yang panas macam ini memang boleh menimbulkan baru kurang senang betul tak. Bermula dari situ, Rexona telah melancarkan "Kempen Pergerakan Segar Rexona" yang menampilkan Scha Alyahya sebagai duta dan penyokong kempen ini Nabil Ahmad dan Jihan Muse bergabung bagi menyebarkan lagi kempen ini menerusi satu siri video jenaka.



Shower Fresh untuk Wanita dan Dry Long Lasting untuk Lelaki


Menurut Pengurus Bahagian Kategori Deodoran, Unilever (M) Holdings Sdn Bhd, Heng Hui Ling berkata, Rexona selayaknya berada di tangga teratas di dalam keupayaan menyediakan teknologi terbaik untuk mengatasi dan melindungi diri dari bau peluh dan bau bdan. Freshprotect yang telah dipatenkan oleh Rexona ini bertindak balas secara terus dengan pergerakan badan. Ini bermakna. lebih banyak kita bergerak aktif, Rexona bertindak balas dengan memberikan kesegaran sepanjang hari.

 kawan-kawan blogger di photo booth Rexona

 "Kempen Rexona Fresh Move" yang menyokong gaya hidup sihat ini berharap dapat membangkitkan semula semangat belia di negara ini untuk kekal bergerak dan kekal segar. Dalam usaha memberi inspirasi terhadap kempen ini. Duta Rexona, Scha berkerjasama dengan Nabil dan Jihan telah melancarkan video mereka ini selari dengan pertandingan video Fresh Move yang dianjurkan oleh Rexona. 

Pertandingan ini telah menarik minat dan menerima 5 juta tontonan di Facebook dan YouTube dalam masa 2 bulan sahaja. Banyak komen positif yang diterima dari orang ramai dan Rexona begitu teruja untuk berkongsi dengan orang ramai mengenai inovasi terbaru mereka. 

Rexona, meraikan kejayaan "Kempen Rexona Fresh Move' dengan menyampaikan hadiah wang tunai berjumlah RM20,000.00 dan hamper untuk para pemenang.

Video yang diupload dengan penuh inspirasi dan semangat sememangnya menarik perhatian para belia untuk memasuki pertandingan ini.


 Bagi Scha, ianya satu penghargaan apabila dapat berkerjasama dengan jenama deodoran yang terkemuka di dunia iaitu REXONA. Membahagikan tugas sebagai isteri, ibu, selebriti dan usahawan sudah tentunya memerlukan saya bergerak dengan lebih aktif. Dengan Rexona saya tampil segar sentiasa dan sudah tentunya saya terterima kasih kepada teknologi Freshprotect yang disediakan oleh Rexona.


Kempen pada hari itu dimulai dengan persembahan dan sketsa dari barisan selebriti Scha, Nabil dan Jihan. Keadaan kian gamat apabila ketiga-tiga selebriti ini mula membuat penonton yang hadir ketawa.


 Acara diteruskan dengan penyampaian hadiah kepada semua pemenang yang hadir sama. Tahniah buat semua. Dengan Rexona kolin kini bebas bergerak aktif ke tempat kerja dan juga menghadiri event blogging. Tiada lagi masalah bau peluh dan badan lah lepas ini kan. Untuk korang yang baru nak mula cuba Rexona Freshprotect yang baru ini boleh lah ke FB mereka www.facebook.com/RexonaMy



 Semburan Freshprotect untuk wanita boleh didapati dengan lima varian iaitu, shower clean, free spirit, passion, whitening dan poweder dry. Bagi lelaki pula ada lima juga iaitu ice cool, invisible dry, sport defence, adventure dan juga V8.

Bagi yang botol semburan botol kandungan 150ml berharga RM12.50 sahaja manakala untuk Whitening dan Invisible Dry 150ml berharga RM13.50 sahaja. Semua varian dari Rexona ini boleh lah dibeli dari semua rangkaian farmasi dan pasar raya terkemuka di seluruh Malaysia.

"Rexona Fresh Move"

Love,

Kolin Zainal

Be nice to people on your way up because you'll meet them on your way down.

1 comment:

  1. Hai..Rexona memang best pakai. Selesa & fresh je sampai petang :)

    ReplyDelete

loving me..loving you