Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

nak CiUM !

assalammualaikum dan salam sejahtera

Nak tahu tak macam mana CiUM ini tercipta. Lip balm ini direalisasikan oleh seorang Juruterbang yang bekerja di Malaysia manakala buah hati dia bekerja di salah satu penerbangan di Manila. Faham sajalah apabila kita bekerja long distance atau jarak jauh ini memang membibitkan perasaan rindu banyak-banyak kan. Macam itu juga lah bila suami kita pergi kursus atau bekerja. Berpisah sekejap tandanya sayang.


Akan tetapi, disebabkan pekerjaan pasangan ini sebagai Pilot atau Juruterbang, bibir mereka selalu pecah-pecah, kering dan mengelupas. Masa itu lah idea menarik ini datang, CiUM dihasilkan untuk menyemarakkan lagi ikatan percintaan apabila kita kiss pasangan kita. Menarik bukan! Lip balm atau pelembap bibir ini mempunyai Shea Butter untuk lembapan bibir yang tinggi dan mempunyai
 bahan-bahan untuk melembut kan bibir. 

Anti-oksida, mempunyai pelbagai perisa dan menyejukkan bibir. Dengan CiUM bibir mendapat lebih penjagaan untuk kita dan pasangan kita. Kenapa kolin kata "kita dan pasangan" Sebabnya, ada dua lip balm dalam satu kotak! Satu untuk kita dan satu lagi untuk yang tersayang!

Kolin dapat cuba CiUM S'berry dan CiUM Meeko.
S'berry ada perisa ala-ala buah strawberry sedikit dan Meeko perasa coklat


Buat yang tiada pasangan, single tu. Korang pun boleh juga beli lip balm  ini dan rasai sendiri sensasi apabila dua perisa lipbalm. Bukan susah, cuma sapukan satu di atas dan satu di bawah macam gambar ni
Selepas itu, kemam kedua-dua bibir atas dan bawah macam ini. Nak tahu macam mana rasanya, kena lah cuba sendiri lip balm ini.


 harganya murah sangat untuk sekotak ada sepasang lip balm  iaitu RM29 sahaja. Untuk yang ada pasangan boleh dijadikan hadiah untuk semarakkan lagi percintaan dalam rumahtangga. Ada Sambal & Ais, S'berry & Meeko atau Jumbo & Ying untuk kita cuba.
Dan sempena meraikan kisah cinta merpati dua sejoli ini. CiUM turut dijual di dalam penerbangan AirAsia tau. Tapi harganya lain sedikit  iaitu RM79.00. Baik korang tempah online kan.

Balik ini kolin nak try dengan suami lah
korang jangan jeles yee hahahhaha

 Nak CiUM!


Love,

Kolin Zainal



No comments:

Post a Comment

loving me..loving you