Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Rumah Terbuka Malaysia IT Fair 2015

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera

Syawal masih ada dan masih dalam mood beraya. Rumah Terbuka Malaysia IT Fair menjadi tumpuan kolin kali ini. Terima kasih menjemput tuan rumah ye. Kolin bab makan free memang laju ler sekali. Ye lah kan, dah dijemput...kalau tak pergi nanti tak best lah kan. So sesiapa ada open house sila email kolin segera ok. I suka :)



Meriahnya bermacam hidangan yang dihidangkan buat semua tetamu. Kolin yang memang pengemar sate makan yang itu dulu lah. Memang terbaik sate yang kolin dapat makan ini. Memang kalau ke mana-mana open house kolin mencari sate. Dan sate dari open house ini memang sedap. Lembut betul daging tu ok.


Pejabat ini terletak di Mutiara Damansara Selangor, Wisma Bentley berhadapan dengan TESCO. Senang sangat nak cari lokasi ini. Apa pun jom kita makan dulu. Menu banyak sangat ler..rambang mata nak makan. Ada udang gebu, ada ikan, ayam, daging, to fu, sayur campur dan juga ABC ok. Memang kena betul sebab cuaca panas kan.




Buat makluman semua Malaysia IT Fair 2015 akan berlangsung dari 28 sehingga 31 Ogos 2015 di Mid Valley Mega Mall Kuala Lumpur. Buat semua pengemar IT yang mencari gadjet terbaru atau apa sahaja IT Solutions boleh lah serang Malaysia IT Fair nanti. Dari jam 11 pagi sehingga 9 malam tau. Kolin memang mencari hard disk untuk transfer semua gambar, rasanya ini lah masa yang terbaik untuk mencari heheheh. Korang jangan tak datang tau..rugi!!



Macam-macam hidangan yang ada di Rumah Terbuka Malaysia IT Fair, sampai kolin kenyang sangat-sangat.



Terima kasih buat tuan rumah yang menjemput kolin dan rakan blogger yang lain. Tahun depan jemput lagi tau. Happy kolin!




#MITF #malaysiaITFair

Love

Kolin Zainal





















3 comments:

  1. Wonderful Raya open house with you. :)

    ReplyDelete
  2. I am so excited.... The food was quite yummy... but I am so looking forward to the fair... hahaha

    ReplyDelete
  3. Syioknya semua makanan di sana. Sudah lapar. Ha ha ha... Jumpa di sana ya

    ReplyDelete

loving me..loving you