Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Selendang Adriana koleksi terbaru dari Calimilan Closet

Assalamualaikum ladies! 

Mesti korang mencari-cari gaya nak pakai masa syawal nanti kan. Ada yang cari nak berkilat-kilat, ada yang nak simple tapi nampak menarik. Ada juga yang mencari fesyen hijab baru untuk digayakan. Kali ini Calimilan Closet memperkenalkan Selendang terbaru mereka iaitu Selendang Adriana

Yang menarik dengan Selendang Adriana ini, memang tak perlu pun mengosok. Yang bab tak perlu mengosok itu memang sangat-sangat kolin minat lah. Sebab kolin paling tak suka gosok baju!!!

Di datangkan dengan perincian yang sangat menarik, sebab dengan sehelai selendang Adriana kita boleh ada dua gaya dan dua warna. Best kan! Jimat duit sangat...


Selendand dual tone color ini di permudahkan dengan gaya lilitan yang mudah. Calimilan Closet mencadangkan selendang ini digayakan ketika bercuti atau pergi melancong. Sebab senang nak bawa, selesa dan memenuhi gaya muslimah. Mengunakan kain yang sangat bermutu iaitu High Quality Premium Moss Crepe Material (stretchable), Calimilan Closet sangat memahami kehendak kita yang nak bertudung kan.
Banyak sangat warna menarik boleh dipilih ok.

So kepada sesiapa yang berkenan dengan selendang yang menampilkan dua pilihan warna ini boleh lah membuat penempahan cepat. Sebab Selendang Adriana ini tengah laris jualannya. Kolin pun tak sabar nak dapatkan sehelai untuk tambah koleksi kolin. Senang nak balik kampung nanti, satu selendang boleh digayakan untuk dua pasang baju. Mudah sebab tak perlu gosok pun.

🌸 LIKE Facebook
https://www.facebook.com/calimilancloset

🌸FOLLOW Instagram
@calimilan_closet
@calimilan_empire

🌸Material
Moss Crepe (stretchable)

🌸Price
RM60

🌸Postage
RM7 Semenanjung
RM10 Sabah Sarawak

🌸To order kindly Whatsapp +60192934393 / +60133691174

Name :
Adress :
Code :
Quantity :

🌸Self collect please contact :-
Hani - +60122443568
Location Bukit Antarabangsa

Semua detail dah ada kan, jangan lupa dapatkan hari ini ok.
Selendang Adriana dari Calimilan Closet

Love,

Kolin Zainal

pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan untuk Calimilan Closet



No comments:

Post a Comment

loving me..loving you