Wednesday, May 20, 2015

DOVE Whitening - penjagaan kulit di bawah lengan anda!

assalammualaikum

Tengok ada apa dalam peti surat hari ini, hadiah dari Dove untuk penjagaan kulit sensitif di bawah lengan. Dove memberi kelembapan yang baik dan akan membuatkan kulit di bawah lengan 
lebih cerah dalam masa 7 hari. Jom kita cuba!


Kulit di bawah lengan adalah sangat sensitif tau. Kita cukur dan cabut bulu ketiak tu kan, memang akan meninggalkan kesan sedikit sebanyak di bawah lengan tu. Kalau nak tau apabila kita bercukur 1/3 apa yang kita buang adalah KULIT! Percaya atau tidak kulit di bawah lengan akan menjadi kering dan rosak akibat kesan cabutan dan cukuran tadi. Korang tau kan apa kolin maksudkan nih hihihi

Kolin dah cuba rangkaian Dove Whitening Original ini, memang menyegarkan dan paling penting ianya cepat kering. Sesuai untuk kolin yang selalu bersiap nak cepat ke mana-mana. Tambahan pula dengan Dove Whitening dapat membantu memulihkan kembali kulit bawah lengan yang selama ini diabaikan. Memang lepas ini tak payah nak susah-susah dah. Dove ada penyelesaiannya.


So jangan tunggu lagi dan segerakan dapatkan Dove Whitening dengan memuat turun segala maklumat yang ada perlukan. Ada tips-tips penjagaan kulit di bawah lengan juga yang kita boleh ambil tahu. Tips nak mencabut macam mana, tips nak shave atau bercukur macam mana. Pendek kata, segala-gala rangkaian produk Dove ada. Jangan lupa dapatkan Dove dan rasakan sendiri perubahan anda!





No comments:

Post a Comment

loving me..loving you