Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Product: Cetaphil - Gentle Cleanser untuk kolin yeay



assalammualaikum

Sangat berterima kasih kepada Cetaphil yang hantar kolin produk ini. Kolin memang dah tahu kebaikan Cetaphil ini lagi-lagi untuk kolin yang memang kulit bermasalah. Senang naik jerawat dan kadang-kadang berminyak. 
Kalau mengikut dari kawan-kawan yang kolin google memang ramai yang syor pakai Cetaphil. Malah pakar-pakar kulit pun cadangkan brand ini untuk kulit bayi yang sensitif. Lepas ini pasti masalah kulit kolin akan berkurangan.



 Cetaphil Gentle Skin Cleanser adalah lembut, formulasinya yang bagus dan membersihkan kulit serta mekap yang ada atas muka.. Ianya juga sesuai untuk bayi yang memang ada alahan sabun. Disediakan untuk semua jenis kulit dan semua peringkat usia. 

Melembutkan tanpa menyebabkan liang roma tersumbat. Lagi bagus pembersih muka Cetaphil ini tidak mempunyai bau. Kolin memang tak tahan kalau pencuci muka yang ada bau wangian yang kuat. Memang beruntung dihadiahkan pembersih ini. 




 Dapatkan Cetaphil anda di farmasi yang terdekat sekarang. Dengan harga RM21.90 (watson), pencuci muka ini akan menjadi milik anda. Target kulit cantik bebas jerawat menjelang syawal nanti..yeah!!
 





pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan oleh alialisakreatif.blogspot.com untuk Cetaphil

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you