Wednesday, November 5, 2014

throwback: alisa maisara turns 5 celebrations at Langkawi

assalammualaikum

 #balingbelakang #throwback

Selamat hari lahir alisa 29.9.2014
genap sudah anak dara kolin 5 tahun...

sambutan hari lahir alisa maisara kali kedua di Pulau Langkawi
sambutan malam itu kami buat di Restoran Ramli
di Pantai Chenang
ini kali kedua kolin makan seafood di sini
harga agak memberangsangkan tapi ada dua ekor ikan besar
yang kami pilih untuk makan malam kali ini
kek pun kolin beli sepotong aje untuk alisa heheh
dah pastinya kami akan kenyang makan nasi dan lauk pauk yang sangat banyak

pada mulanya alisa frust sebab papa terlupa bawak pemetik api
kesudahannya lisa membebel-bebel laa
lilin tak menyala hehehe


tepuk dahi birthday girl hahah
mana lighter nak nyalakan lilin dia

bila dah menyala korang tengok aje lah betapa
gembiranya anak dara seorang ini


siap cakap.."alisa dah 5 tahun yee"
 masa berlalu begitu pantas apabila tengok alisa membesar dengan jayanya


HAPPY BIRTHDAY DEAR ALISA MAISARA
MAY ALLAH BLESS YOU ALWAYS
MAY YOU HAVE A BRIGHT FUTURE AND WE LOVE YOU SO MUCH GIRL

dan inilah menu kami dinner malam terakhir di Pulau Langkawi






 
review restoran ramli:

Semua tukang serve dan masak kebanyakkan orang thai..
tak tau nama restoran tu nama melayu
masakan memang ala-ala thai kesemuanya

harga untuk lauk pauk di atas itu hampir cecah RM200 ++
so bersedia aje lah kalau nak makan disini

siapa cakap pergi melancong pulau langkawi murah??!
tak macam dulu dah..serba serbi mahal..

so jom berlangkawi lagi next year hihihi



No comments:

Post a Comment

loving me..loving you