Tuesday, November 18, 2014

OBAMA

assalammualaikum

kolin dulu pernah cerita kan rumah kolin macam Zoo
macam-macam haiwan yang ada

sekarang yang ada cuma ikan puyu nan seekor
lipas, cicak dan nyamuk bukan haiwan peliharaan ye..
tu semua binatang tidak diundang ...semak dalam rumah beta 

ini lah obama

 
 entah siapa lah tuan nya
kucing ini sangat baik semua 'bisnes' dia dalam tandas tau
tak pernah 'bisnes' merata-rata

memula tu selalu datang depan pintu, kolin dan anak-anak biasa
bagi makan aje kucing-kucing yang datang
tak berniat pun nak bela kucing
tapi obama yang ini memang pelik, dia akan berada kat rumah 2 hari..
hilang 2 hari..tak tau kemana ..kuat merayap nih

mula masuk umah sangat garang, tak boleh dipeluk pun 
dah lama-lama ni memang dah boleh dimanjakan lah

so nama rasmi si comel ini Obama
nama yang cukup comel ini ilham si ali imran 


semoga obama yang menjadi kesayangan kami ini
membawa kebahagian dan kegembiraan kepada anak-anak 
sebab dia sangat suka bermain...
lincah dan pandai ambil hati ...i love you obama




No comments:

Post a Comment

loving me..loving you