Monday, November 17, 2014

kenduri sepupu di bukit pasir BP

assalammualaikum

selamat pengantin baru khairul!!!

balik kampung...oooo balik kampung
girang hati bila dapat jejak kembali di Batu Pahat
walaupun dah berpuluh tahun arwah abah takde tapi kegirangan dapat balik
batu pahat memang kolin nantikan. kali ini kami semua berkumpul
untuk kenduri sepupu kolin..syed khairul


datang kenduri pekena nasi briyani lah pulak memang tangkap syahdu lah
kegemaran kolin tu...memang makan macam melepaskan gian 

ini lah pengantin lelaki nya


inilah pasangannya ..huda
rasanya orang cik siti wan kembang
welcome to our family yaa


simple aje majlis nya 
tapi meriah tak ingat..
cukuplah sedara mara sahaja..tapi dah gamat


cukup mereka aje wei...dah huru hara


peace yo!


yang ini abang kolin
cerita lebat..bisnes juta-juta hahhaha


sebahagian keluarga yang berkumpul


ini muka feeling ayu
selepas kenyang melantak nasi briyani nyum nyum


anak bujang kolin yang makin payah nak bergambar..
tengok lah muka apek..senyum pun tak mau


kalau si anak dara ini
memang nak sesaja lah


dah siap bersalam salam dengan semua
dah siap bekalan semua
kami pun berangkat pulang pada petang tu
sebelum balik tapau nasi briyani mad shah dulu kat food court
sungai batu pahat tu. lepas gian weiii...
sempat beli telur pindang..sekarang dah RM1 sebiji
katanya dedaun yang membuat tu susah nak dicari

Tahniah ami bakar dan cik ani
Selamat menerima menantu, terima kasih menjemput kami

yang benar

kolin

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you