Friday, November 7, 2014

Ali dengan Mr. Crab

assalammualaikum

siapa yang tak kenal anak bujang kolin ini
memang suka sangat binatang dan bercita-cita nak jadi doktor haiwan
masa kami bercuti di langkawi tu 
ada ye belaan ali imran selama 3 hari 2 malam
haaa meh perkenalkan Mr. Crab


haa nampak tak Mr. Crab cenonit tu
Ali imran simpan Mr. Crab dalam botol dan letak dalam bilik
alahai masa nak lepaskan Mr. Crab ini sikit punya syahdu la abang oiii






ini lah cik abang yang suka membela binatang
apa saja yang ada tak nak dibela
kalau boleh harimau dan gajah pun nak bela
 itu pun nak bawak balik Mr. Crab nasib lah kolin kata yang kita ni naik 
kapal terbang mana boleh bawak naik. Kalau tak memang dah sampai ke jinjang
dah Mr. Crab ini huhuhuh. Masa nak balik kat airport tu sempat juga
ali ni bertanya soalan ajaib.

dialog ali "apalah lah yang Mr. Crab tengah buat kan mamy"
Mamy: krik krik...lost hahahah

 


No comments:

Post a Comment

loving me..loving you