Friday, June 27, 2014

rekreasi berkuda di taman tasik titiwangsa


Assalammualaikum

Dah lama kolin ngidam nak merasa naik kereta kuda, jadinya ahad lepas kolin ke taman tasik titiwangsa lah. Cuaca memang panas berdenting ko, tapi demi cita cita dan hasrat terpendam kolin redah juga.





Murah sangat kan. Masa kolin pergi tu siap ada pengantin ko...nak berfotoshot katanye. Tapi sebelum naik kolin dan anak anak pergi ziarah kuda ler dulu


Yang ini namanya seroja. Betina kut dan putih sangat, cuma masa nak pegang dia macam geli sikit hihihi


Yang ini namanya perantau..cute kan
Setiap kuda disini ada penjaga..god job DBKL

Dah selesai acara ramah tamah ngan kuda, kolin pun pergilah beli tiket. Memang ali imran dan alisa maisara excited gile nak naik kereta kuda ni.


Jum naik kereta kuda..yeay


Inilah kereta kuda



Best oo...syok pusing seround...
Boleh tengok pemandangan..gumbira



Kuda ku lari gagah berani....hoyehhh

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you