Wednesday, March 19, 2014

paparazzi

assalammualaikum korang

sekarang ni kan semua hp duk canggih-canggih
ada kebaikan dan keburukkan tu gak tau
antaranya aku mangsa 'paparazzi' atau 'si pencuri gambar'

ko tau ler kadang-kadang kut rupa aku ngah hodoh ditangkap nyer
letih la oii nak maintan lawa aje weii
eh lawa ker aku hahahha...
masuk lif tekan sendiri lah nampaknyer aku

ok gambar pertama


ini dia tangkap masa datang masuk bilik aku hantar folder..
bedebah punya pondan..huh
nasib baik lawa rupa aku


yang ni aku punye asyik dengar ceramah di 'paparazzi' lagi sekali
ngan muka kesian gitu..
hampeh..


yang ni memang aku suka sangat
haa lawa kan aku..
kerlass taraf model..hatta di paparazzi pun mampu tampil jelita
sapa nak muntah sila ke sudut sana....mengandung la tuh kann..uweekk..uweekk

kesemua gambar ni kolin dapat di watsapp ler..
group kawan-kawan duk hantar..
terima kasih sangat sudi duk 'paparazzi' i..terasa sangat glamer umpama retiss

sekian terima kasih




2 comments:

  1. best gile main amik gmbr dlm opis..mesti asek gelak je kan..kolin pun ape lg redho je la org amik gmbr, kolin kan gile kamera...hahaahahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku bukan gile kamera..dah sawan kamera zura oii
      paparazzi di mana sahaja...

      Delete

loving me..loving you