Friday, March 14, 2014

monopod

assalammualaikum

korang jangan nak dengki ye..
sekarang aku dah ber monopod ok..haa kehji tak 

aku punya lah bangga beli minatang ni .. yang jadi mangsa budak opis ler..
aku jadikan testimoni..
monopod tu dibeli khusus untuk percutian yang dirancang hujung bulan ini jeng jeng jeng

excited ok..tapi takut gak..
sebab nak naik kapal terbang..doakan lah keselamatan kolin dan kawan-kawan ye
semoga selamat pergi dan pulang..

jum view gambo monopod kolin..


ko tengok senyuman riak aku yee..hahahah
yang ini bersama si katie...
haa tu stalker nak ngumpat ler tu
macam laa aku tak tau eh..


yang ni terover flash ler aku rasa...
hahah ini lah cik puan suzi..


yang ni aku tak pasti..
tapi mak suka monopod ok


our breakfast time yeah...
giler ko monopod ok..kolin meroyan sangat


berakhir lah kisah monopod aku..
semoga percutian yang dirancang ini akan berjalan lancar dan kami seronok yeahhh

sekian terima kasih

****************************
p/s: saya redha dan pasrah dengan segala tuduhan awak..
 Allah Maha Mengetahui...


2 comments:

  1. seronok betol bergmbr, nak2 lak dpt member yg gile kamera cm kita..nmpk kamera je trus posing.. hahahaahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. sawan kamera zura..
      memang posing sokmo..

      Delete

loving me..loving you