Friday, March 7, 2014

Low Yat Plaza

assalammualaikum

trip kali ini adalah demi milah
milah yang hilang charger laptop ..huh milah
demi ko aku redah ngan si cilik 2 orang ini ke Sg. Wang ok..naik teksi dan monorail
cukup cukup thrill..tapi anak-anak kolin chill aje..
ok aje kami heheheh

excited gile naik train monorail tu..maklumlah tinggi boleh nampak semua..
sampai aje kat Sg. Wang sabtu tu terus berjalan jalan..
sempat milah belanja kolin jam tangan baru..lupa nak snap
terima kasih milah..sayang ko dunia akhirat..
lepas ni belikan aku MK ye hahahhahaha...so berlagak aku..

ok lah sampai Low Yat Plaza terus cari kedai Asus tu..
milah tak mau yang ciplak..mau original maaa
so pergi terus ejen yang ada..RM250 melayang..padan muka ko milah
pergi nangis hujung sana....hahahha..

disebabkan masih ada sambutan tahun baru cina..
dekorasi di Low Yat tu memang la lawa kan..
anak dara aku macam biasa..

Mamy..tolong tangkap gambar lisa..

siap peace..siap gywomi..
iye..aku mengaku..lisa dapat ni semua dari perangai aku ..aiyooo
moh layan lisa..

masa lisa pose ini..ada sepasang suami isteri mat saleh gelak-gelak tengok gelagat lisa..
tapi alisa maisara yang memang mempunyai sikap selamba rupa mamy nyer..
selamba posing tuk kali kedua nya..
eh nampak milah laa di belakang itu hehhehe..tudung hijoo tu ye kawan kawan

haa ini gaya gyiyomi muka ketat..

lepas tu siap babitkan abang nya..

abang dah tahap nyampah ngan lisa tu hahahah...
tapi lisa tetap cool..

pose laa alisa maisara ooiiii...

patung ni pun nak jugak ye...tak ready pun
aku terus snap..mood dengki..
ko nak melawa aje kann huh


ok berakhirlah kunjungan kami ke Low Yat Plaza yang menjual berbagai barang
mak dan abah aje tak jual yer..
lepas tu kami pergi lunch..sebelum maghrib kami dah sampai rumah
maklumlah panas kan..tak boleh nak bawak si cilik kuar lelama..

kalu setakat aku ngan milah mau subuh pun tak balik lagi..
maklumlah sesekali lupa diri heheheh..

sekian terima kasih

2 comments:

  1. amboi anak dara kolin siap berspek itam cm j-lo.. skrg ni paans terik & jerebu teruk, risau jgk nk biarkan anak2 berada lama kt luar umah kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia memang duk bergaya sakan lah zura...
      tau aje nak pakai apa tau...

      Delete

loving me..loving you