Saturday, February 15, 2014

jubah

assalammualaikum

daripada kolin duk cerita pasal orang yang tak mendatangkan faedah tu baik kolin cerita pasal diri sendiri. Puas hati beb!!..terkesima dapat berita dari kawan masih ada lagi yang suka update status maki hamun orang. Tak perasan kut perangai begitu di alam siber menunjukkan betapa 'murah' diri kita. So Chill and act Fabulous macam Fazura ok..baru lawa...

anyway...jubah hitam ni kolin beli dari hawa. Hawa tu adik Sufia yang belajar dentist kat Alex Cairo Mesir sana tu. So kolin nak cerita yang jubah hitam kolin ni dari oversea ok. Ko mampu?!..
duit sendiri tu..tak minta duit orang pun...
i can afford it!! huh

kolin snap gambar dan sent pada hawa
nak tunjuk lah yang jubah hitam dia belikan ini sangat-sangat cantik dan selesa ok..
terima kasih hawa..lain kali nak balik Malaysia jangan lupa tanya kiriman i ok...

love this jubah soooo much!!

 feeling-feeling model..
lokasi dataran shah alam

 haa ko tengok aku pueh juih juih mulut suh fotograper nangkap gambo kami oii

tapi hawa..serius..jubah ini sangat lawa!!


No comments:

Post a Comment

loving me..loving you