Thursday, December 26, 2013

Ragam Alisa Maisara

assalammualaikum

saja nak share ragam alisa maisara
budak yang baru nak masuk 5 tahun nih..macam macam permintaan dan aksi 
yang penting jangan bawak dia shopping..aiyoo..
selagi tak ada plastik di tangan tak puas hati yee


yang ni pose masa kata
"macam ni lisa nak cari mamy lain ler"

terasa macam nak labuci mulut dia tau..geram
siap peluk tubuh kunun..


yang ni pose naik stroller bila ajak pergi shopping kat jalan tunku abdul rahman
duduk aje atas tu..sebab nanti dia suruh dukung..penat berjalan
well tu muka gitu..penat sangat laa kata dia


yang ni memang kegemaran alisa maisara
pantang nampak orang duk tunggu tepi jalan ukir inai..cepat aje mulut
"nak mamy..nak mamy"..sangat diva ok


dua gambar ini adalah hobi kegemaran bila tak dapat apa yang dia nak
melalak!!!..

so ini lah anak saya nama dia alisa maisara binti sazali
sangat berlagak bila dapat nyanyi lagu cina ye..

semoga dia menjadi "fine woman" satu hari nanti..
pray hard for you little girl..xoxo

2 comments:

  1. haahahaah kecik2 dh pandai mntk buat inai tgn.. kelass anak mommy !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang ..dah habis inai tu nanti..
      minta lagi..kaya laa orang duk ukir inai tuu tau

      Delete

loving me..loving you