Thursday, August 29, 2013

BFF










asssalammualaikum

hari selasa lepas kawan-kawan masa kolin bekerja di KL dulu datang Shah Alam melawat. 
kesian kat janice dan izzat yang sesat sokmo, sampai guna GPS tau nak ke Shah Alam. 
Baik korang bawak pasport aje weh..cop sekali hahahah
sesat macam masuk negara lain ...

So lunchie yang sangat mesra ini berlangsung dengan jayanya..
lupa diri aku duduk ngan mereka berdua nih
rindu giler nak berborak sambil menyakat hahaha

mereka berdua ni tak pandai cakap melayu sangat..so memang best nak 'tease' hehehe

Terkenang zaman kami selalu melepak dedulu
Ya Allah..rindu sangat masa tu..we are having so much fun!!
sekarang ni kolin dan janice dah ada anak..both of us having a pair!!

tuk izzat yang bakal melangsungkan perkhawinan nya 31 ogos ini..

Selamat Pengantin Baru, semoga kekal ke anak cucu beb...
i wish u all the best..may Allah bless u and Laila..
Cepat-cepat dapat baby ok..

di hujung lunch sempat kami tangkap-tangkap gambar
akhirnya setelah 7 tahun..kami dapat snap gambar bersama..
cute kan!! sangat perasan heheh 

terima kasih adik kenny rogers heheh

Terima kasih jua buat janice dan izzat kerana sudi melawat kolin yang jauh 
tercampak di Shah Alam ini hehehe...having a great time!! 

xoxo 



  

Lokasi: Kenny Rogers, Plaza Alam Sentral
Time: Lunchie Time
Mood: Red 

 

6 comments:

  1. cantik tudung kolin..shawl kan tuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. zura..memang shawl..dia gabung plain n printed ..

      Delete
  2. janice maintain jek...eh i tot izzat got married long time ago? or no 2?> hehehe

    ReplyDelete
  3. janice makin slim
    izzat remarried mimie..
    31 ogos ni dia kawen

    ReplyDelete
    Replies
    1. send my regards to them ya...selamat pengantin baru buat izzat...leh la celebrate anniversary ngan ko nanti...same date..hehe

      Delete

loving me..loving you