Thursday, June 27, 2013

Roller Blade

Assalammualaikum

hujung minggu yang memang macam tak tau nak buat apa bila dah petang-petang. kami terdetik nak ke taman tasik titiwangsa, kunun-kunun nak kasi peluang anak-anak menunggang kuda lah. Sekali masa kami sampai memang taman tasik ini penuh sesak. Ramai giler orang bersukan kecil-kecilan. Kolin tak ler kut..sebab tak pakai pakaian sukan pun hihihi

Masa jalan tu nampak satu court ramai sangat main roller blade. apa lagi ali imran dan alisa maisara memang nak ler cuba sukan ini. RM5 sahaja kadar sewa yang dikenakan untuk kasut roller blade ni murah sangat kan. sesiapa yang tiada aktiviti boleh lah cuba sukan ini. Sangat mudah melihat anak-anak kecil main ramai-ramai dalam court tu. 

Masa mula-mula mengenakan kasut ini, imran dan alisa diberikan penerangan bagaimana untuk mengendalikan roller blade. terbukti selepas setengah jam, imran berjaya!! yeay...

ayat pertama..."nanti mamy belikan abang kasut roda ye.." 
haa mamy angguk sambil memikir..berapa banyak baju manik aku kene jahit nih....uuwaaa
cari rezeki..rezeki..

disebabkan terlampau seronok, sampai ke gelap baru kami keluar dari taman tasik tu. Cuma sekarang kene stop sekejap sebab cuaca jerebu. Memang tindakan kolin kurung aje anak-anak dalam rumah, tak mahu ambil risiko apa-apa. 

mood: holiday holiday..starcruise!! yeay..
cerita bercuti lepas balik ye..bukan sebelum pergi..propa sangat cik kiah hahaha..

adios

3 comments:

  1. time jerebu minggu lps kitorg pn dok berkurung kat dlm umh jerk..

    amboi nak naik cruise gi mana??? excited nk tau nih !!

    ReplyDelete
  2. betul lah zura..duk dalam rumah aje.

    alahai naik cruise kat penang semalam aje..penang highsea hahah

    ReplyDelete
  3. http://nolskateputrajaya.blogspot.com/

    ReplyDelete

loving me..loving you