Wednesday, March 20, 2013

Ambil Darah ~

Assalammualaikum

Cerita minggu lepas ni baru ada masa nak share. Ali imran anak bujang ku demam..demam macam teruk sangat lah. suara sampai hilang, pucat dan tak bermaya. sedih sangat tengok, bawak p klinik tapi macam tak jalan. selepas 4 hari menanggung demam bertemankan ubat klinik. Kami dah tak tahan dan terus bawak ali imran ke hospital selayang. 

masa di sana..suhu badan ali imran memang panas kata doktor dan mengarahkan darah di ambil. Kesian imran ini adalah kali kedua darahnya di ambil. dulu demam gak..aku bawak p hospital selayang juga. Selesai darah di ambil, doktor kata darah semua "clear' yeay...syukur alhamdulillah..

doktor pun cek lah imran lagi..dan kata..tonsil dia bengkak dan merah. rasanya dia kurang minum air. dan orang yang mengalami tonsil bengkak ni biasanya badan naik suhu waktu malam, maknanya demam memalam....wooo...sedih~

selesai semua, kami ambil ubat yang berbotol botol antibiotik dan paracetamol. rasanya masa tu pindahkan lah sakit anak ni kat aku..sebab dah kesian sangat ngan ali imran.

so jum kita tengok anak bujang kolin masa darahnya di ambil..steady seh!!



soo brave boy isn't it??...sampai ke hari ini 20 mac 2013...ali imran telah sembuh sepenuhnya. syukur alhamdulilah..semoga ali imran sihat sihat selalu..


2 comments:

  1. klu anak tak sehat mula lah kite tk senang duduk kan... tk pe, demam sikit je ali imran.. pas baik demam tu kompom bertambah cerdik pandai plk...

    ReplyDelete
  2. memang tak senang duduk zura.
    tu lah demam nak membesar...

    ReplyDelete

loving me..loving you