Wednesday, January 23, 2013

Reebonz CNY Sale

Assalammualaikum

kolin dijemput untuk menyertai sale yang akan diadakan bersempena perayaan tahun baru cina ni. macam tau aje si reebonz ni kolin dapat bonus tau..hihi. so sabtu ni Insya Allah kalu tak berapa sibuk akan pergi kut. tapi dah RSVP pun hari tu masa dema call kata nak pergi.

anyway kepada kepada semua kawan-kawan yang suka handbag bertajuk dan murah, sila lah ke sale reebonz seperti yang tertera di atas. mana tau ada yang murah dan menarik perhatian..

happy shopping!

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you