Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

menyampai

Assalammualaikum

memang tak boleh nak diterima ngan penyampai. Kadang kadang tu kalau kita nak sampaikan cerita kat orang lain, tolong laaaaa dengar dari pangkal ke hujung then baru bercerita. Akibat sampaikan cerita yang dicuri dengar..semalam tak pasal pasal orang naik suara. Dan sekali lagi aku bukan budak sekolah yang sesuka hati nak awak marah depan orang lain. 

its really unforgiveable...
anyway periksa dulu, sebelum 'naik hantu' dan put the blame on the other person. aku tau ko tak suka aku..personally aku pun tak suka kau. tapi kita masing masing masih perlu menghormati "border" yang ada. tak pernah terlintas nak menaikkan suara dan memalu awak di depan orang lain. tapi tergamak sangat awak bersikap sebegitu. ini semua sikap!

sikap yang berlagak dan ego..PIC kan..so kuasa di tangan awak. Semoga Allah SWT tunjukkan dan terangi mata hati awak tu sebelum bersikap demikian di lain hari. Percaya lah..kalau awak beribadat sebanyak mana pun, tapi hubungan antara manusia ini awak tak jaga. Tak kemana pun..

Kepada si mulut penyampai...saya rasa ramai orang yang awak kene minta maaf. Sebab semalam ramai juga terasa bila si dia berkelakuan sedemikian. Dan kolin tak boleh berdiam diri sebab this is really bothering me!! Sebab sangat sangat biadab!!




yelling and raising voice at people is really showing unprofessional u are!





No comments:

Post a Comment

loving me..loving you