Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Faiz E- Day

Assalammualaikum
 
Hari Ahad pertama di bulan disember ni adalah majlis pertunangan anak saudara sebelah laki aku yang pertama. Anak sulung mereka si faiz yang berumur 24 tahun hihi...jodoh dia dengan budak bangi, dimana orang tua mereka bertugas di MARDI. So kami pun pada ahad yang indah ini bergerak ke Seksyen 5, Bandar Baru Bangi kuarters pekerja bangi.
 
Majlis E-day atau pertunangan ini berlangsung dengan penuh meriah. Rumah mereka sesak dengan kehadiran kami yang lebih kurang 7 biji kereta yang mengikuti rombongan. Tema pertunangan ini adalah warna biru terkois. So apa lagi...semua terkois lah kan. Tapi bab ohsemmm sangat ialah lauk pauk yang dihidangkan..my favourite pun ada ok. Sambal tempoyak ...tempoyak yang digaul dengan ulam ulam ini memang sedap bangat oiii..siap petai, daun macam macam dema letak. Aku memang tanpa segan silu mencedok lauk macam rumah sendiri okay..
 
Lagi best bapak perempuan kaki pancing. So setiap meja, selamba ikan siakap deep fry sweet and sour ok. Haa mampu...besar ko..setiap meja dema hidang..ohsemm!! Makan pulak bawah blok yang sepoi sepoi rupa tepi pantai..wallah syok...
 
Anyway faiz dan keluarga rosli bin saud dan kak manja dan seluruh seluruh nye...tahniah dari kami sekeluarga..dah nak dapat menantu ko kak...terasa tua aku tadi tau!! orang tanya ni sepupu ker?
aku terpaksa mengaku..aku MAK SEDARA si faiz..adess....
cett..ni lah mak ndak..dan buat faiz..selamat melalui liku liku pertunangan..banyak banyak bersabar ye...sayang...
 
Selamat bertunang buat Faiz dan Fiqah...
 
 
 
si faiz..anak buah aku...
 




 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you