Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Quads Birthday Party!!

Assalammualaikum

Ahad 4 November 2012 - kolin sekeluarga dapat lah jemputan daripada mastura kawan masa sama-sama bersekolah kat assunta pj dahulu. Mastura yang sangat bertuah mempunyai 4 orang anak kembar yang berumur 6 tahun sekarang. Masa kelahiran bayi-bayi ini memang mastura mendapat liputan surat khabar yang meluas disebabkan kelahiran kembar 4 yang sangat jarang-jarang berlaku di negara kita kan. 

So nak dijadikan cerita, birthday kembar 4 yang ke 6 tahun ini disambut besar besaran lah. Majlis di adakan di foyer padang kilat TNB bangsar. Majlis yang sangat meriah dan warna warni ni best sangat. Kami memang suka mengambil kesempatan lah kannn. Time ni lah kami reunion ramai-ramai sambil bergumbira sakan. 

 dari kiri totoi, nana, leleh, kolin dan mai

kali ni pun macam tak ramai dapat hadir. Ada yang sibuk majlis lain dan ditambah pula hujan yang sangat lebat ok. Kolin dari jinjang hujan lebat giler, sampai bangsar tak hujan. Waah rezeki tuhan nak bagi ahad ni kan. Tambahan pulak penat baru sampai dari percutian ringkas di Pantai Indah Seaview Resort kan. 

5 Sastera Intan...

Kat sini kolin nak share gambar warna-warni kami yang selalu muda dan ceria!!

kolin, nana, leleh, jija dan totoi

leleh, nana, totoi
yang duduk mai, jija dan kolin
totoi n jija ...preggy mommy hhihih




my mom joining the party too

the picture that i love most!! suka bangat!!

Selesai majlis almost 6.30 petang, kepada mai sekeluarga terima kasih kerana menjemput kami semua. Tak sempat nak save gambar 4 beradik menyambut hari lahir. Anyway gambar ni semua pun dari FB leleh dan nana ..si kolin mencilok. Kolin harap sangat persahabatan kami dari form 1 sehingga form 5 dan sehingga kini masih utuh bertaut dan memang kami masing-masing mengila sakan kalu berjumpa. Lupa yang kami dah bersuami dan beranak pinak. Dunia remaja yang sangat tidak dapat kami lupakan..

So lepas ni..sapa pulak nak buat party??!!!!


No comments:

Post a Comment

loving me..loving you