Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Piala AFF Suzuki 2012

Assalammualaikum
 
untuk makluman semua kolin ni peminat bola tempat tempatan, kalu international memang laa tak layan. sebab banyak lah sangat oiii..yang ensem ohsem aku kenal ler. anyway semua orang tau yang piala AFF suzuki yang telah dimenangi oleh negara kita tahun lalu. Kita menang mengatasi indonesia dan pada masa tu memang semua wira bolasepak di angkat dan dijulang.
 
tapi prestasi hambar skuad harimau malaya menentang singapura minggu lalu amat mengecewakan. memang nampak ada pemain yang bersungguh, cuma satu pada amatan kolin. pemain bola jutawan jutawan malaysia kita ni malas berlari kejar bola..memang berlainan dari permainan pihak lawan.
kenapa harimau malaya? kami memang akan tetap menyokong kamu dan terus berdiri bersorak untuk kemenangan kamu..merayu kamu wahai harimau malaya, berjuang lah ke titisan peluh terakhir.
 
Malam ini harimau malaya akan menentang Laos...hanya kemenangan yang kami dahagakan. Kami dahagakan gol yang banyak banyak. Kepada apek yang bakal bergelar pengantin baru..yang terbaik buat mu wahai apek. Jagalah pintu gol negara kita dengan penuh hemat!!!
 
Doa kami untuk kemenangan mengiringi pasukan harimau malaya. Semoga Dato Rajagopal dapat menyuntik tip tip baru buat semua pemain harimau malaya.
 
Peace!! Sukan menyatukan negara!!
 
gambar PM memberi suntikan semangat kepada team harimau malaya
sumber dari : Heloo PM email kolin tau hahhaha...Thk u Dato Najib
 
 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you