Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

baby on board!

Assalammualaikum

well aku macam biasa memang suka lah menyertai rombongan cik kiah. Aku memang suka melawat-lawat ni dalam erti kata lain ..duk mengular time office hour hahaha. Tapi kena ingat aku ada kebenaran ketua jabatan tau. Kome memang suka salah anggap kannn?!

Anyway today rombongan cik kiah tak jauh mana pun. Aku kerja shah alam so nak ke meru klang sahaja..dekat bangat. Sebelum pergi aku kan "seksatari" macam biasa ditugaskan mencari hadiah untuk baby bagi pihak pengarah. Demi mendapatkan hamper besar dan meriah aku biasa mengutip lah dari sesiapa kawan-kawan office yang sudi join sekali tuk hadiah baby bertuah. 

hadiah untuk baby En. Azudin - Mohd Rayyan Rizki ...

Alhamdulilah ..semua hadiah di atas adalah untuk baby rayyan. Best kan!..cepat semua orang kata terima kasih kolin!! hahahah. Inisiatif mengutip ini adalah dari aku sendiri. Maklumlah kerja-kerja sebegini hanya orang tertentu aje nak buat. Hrm..takpe kolin ikhlas nih..

Anyway ..dah pergi rumah orang kenyang lah kami. Dapat makan lunch tu..sayur campur, ayam goreng dan ayam masak merah. Sedap tau! Ditambah pula air oren sejukk!!....

buat tatapan semua..ini lah baby rayyan...anak En. Azudin Dasuki..
Congrats to daddy & mummy ya...

best dapat peluk dia tadi..sampai tertido rayyan
Introducing..Mr. Mohd Rayyan Rizki....


No comments:

Post a Comment

loving me..loving you