Friday, October 5, 2012

ex - assuntarians

Assalamualaikum

Pada 22 September yang lalu kami semua dijemput oleh Suzana untuk menghadiri parti hari lahir anak lelakinya Aqiel yang baru masuk Satu Tahun di A& W Petaling Jaya. Nak dijadikan cerita masa ni kami terus ambil kesempatan untuk menjadikannya majlis reunion untuk kami. Aku bersekolah di Sek. Men. Assunta, Jalan Changgai Petaling Jaya dari from form 1 till form 5. Bayangkan lah betapa banyak kenangan manis dan pahit aku lalui. 

Bayangkan lah masa kat sekolah dulu kami memang aktif dan nakal sangat dan semua ni dah jadi kenangan dah oooii. Tapi bila berjumpa balik kann..hrmm haru biru lah semuanya...lagi pulak lah rumah aku pernah terbakar dulu so memang gambar-gambar kenangan zaman sekolah dan uitm semua hangus habis. Nasib baik aku ni tak lupa ingatan lah..ingat lagi kawan-kawan aku hehehehe..
walking tru memorylane....

20 September 2012 Sabtu
A & W Petaling Jaya
1.30 Tengahari







syok kan kami ramai-ramai berkumpul...sekarang masing-masing dah 32 tahun ok. Still look remaja tak? haha ada aku kesah..sapa kata aku remaja purba tu..mak cili kan mulut ko nanti nakk

Now waiting for the 2nd reunion on 3 November 2012. Puan Mastura Azman akan mengadakan parti hari lahir anak-anak kembar 4 dia..Syok ooo..

Doakan silaturrahim ini terjalin baik buat selamanya..Insya Allah



No comments:

Post a Comment

loving me..loving you