Home Lifestyle Travel Foodies Parenting Review Beauty Sharing

Bulan Kesedaran Kanser Payudara



Well..email kesedaran bulan kanser payudara ini adalah dari PM kita, Dato's Seri Najib. Best kan dapat email kepada kita siap tulis nama penuh kat atas tu. Macam important sangat tau. Anyway bercakap tentang kanser. Kolin memang banyak kehilangan ahli keluarga disebabkan penyakit ini. Malah kanser payudara ini dihidapi oleh makcik kolin sendiri. So mari kita bersama mencegah kanser ini dari peringkat awal. 

***********************************************
Setiap tahun bulan Oktober akan diingati sebagai Bulan Kesedaran Kanser Payudara di kebanyakkan negara di seluruh dunia termasuk Malaysia.  

Kanser payudara sering menghantui setiap wanita tidak kira bangsa mahupun etnik dan sebab itulah kerajaan telah melakukan pelbagai kempen kesedaran kanser payudara melalui pelbagai inisiatif.

Untuk itu, saya mahu berkongsi infografik yang mempunyai maklumat berguna termasuk statistik, pengesanan dan juga cara untuk mendapatkan pemeriksaan mammogram secara percuma yang telah disediakan kerajaan. Sebarkan maklumat itu kepada pasangan anda, ibu, keluarga mertua, saudara mara dan sahabat handai anda!
 
 

No comments:

Post a Comment

loving me..loving you