Thursday, November 1, 2012

Birthday Celebration ~


Assalammualaikum

Menyambut ulangtahun kelahiran suami sehari lebih awal...sebab..kalu nak sambut hari ini iaitu petang sangat laa lambat..so celebrate the night before lah. Apa lagi yang kolin sempat sediakan ialah kek cokelat tu dan pizza. Air nasib laa baik dah ada dalam peti ais tu. 

Macam biasa masuk aje rumah, alisa akan tanya "tu apa"? dan aku pun jawablah ni kek. Kek birthday to you tuk papa. Eh lisa pun jerit.."lisa punya laa birthday to you, bukan papa". Mamy ampunkan lisa sebab budak 3 tahun ni tau ...birthday dia ajeeee...hahaha...

 kek yang sempat di beli

 simple cake ajeeee

Lepas dah bukak kotak kek tu..mula lah si alisa kepoh nak letak lilin atas kek nak tiup lilin katanye. Aku pun macam dah malas nak layan si kepoh, bagi lah dia letak..pandai ok!!

tangan si kecik aku

dah siap..Lisa peace!!

so apa lagi...nyalakan lilin dan nyanyi lah lagu..

Happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to papa..
happy birthday to you!!!

yeayyy

meh tiup!!

yeay...u are 35 young !!

So selesai semua tu...makan time. Macam biasa si kepoh aku makan 2 slice memang suka makan kek dan for sure memang kaki dessert macam aku gak. Suka naa laa makan manis-manis kek tu. Sometimes a good slice of cake give me an extradionary energy throughout the day!!

So again and again..
Selamat hari lahir suami ku!!





No comments:

Post a Comment

loving me..loving you