Monday, August 27, 2012

Manik tuk Alisa


ini lah tema kami raya ni..semua nya hijau hehe..termasuk lah langsir rumah dan alas meja hahaha.
so ni kain yang disedekahkan oleh achik awen masa dia berkunjung ke vietnam. buat kolin memang suka lah kain cotton lagi lah beraya di kedah kan..yang memang panas. so takde masa nak bling bling padahal kepanasan kan. lagi satu material ni sangat sesuai ngan anak. 

anyway tuk manik alisa ni kolin buat butterfly.. susun pearl kat bawah tu warna warni dan buat butterfly..pada kolin sangat shomey ok hahah. maklumlah duk menjahit baju orang saja, baju anak tak sempat ..nasib baik sebelum balik tu sempat jugak la menyiapkan baju tuk alisa. ni aje lah satu satunya baju yang dijahit manik tau! sedeeehhh


nota kaki: so cute manik for the cutest girl ehehhe


No comments:

Post a Comment

loving me..loving you