Tuesday, June 5, 2012

pink beading!



assalammualaikum

haa musim raya dah nak tiba ni...semua sibuk bermanik
mamy tempahan tak banyak pun lagi
tapi ada aje kawan kawan se-opis bagi sokongan 
so dema hantar la baju dema tuk dikerjakan heheh

mamy pun tak lepas peluang berkarya kat baju yang ada tu
motif baju kat atas tu saja saja..tak tau laa patern apa
lagipun pemakai baju ni budak budak muda..
colorful lak tu..so mamy buat manik tu ikut sesuka hati hahaha
nasib baik dia suka..turn up ok...

walaupun tak lah sehandal akak akak yang ada nih..
manik yang saya tengok memang jauh lagi bagus..lagi cantek
teringin gak nak buat manik sebegitu 
memang saya di peringkat awal dalam seni manik nih..

so mastura binti ajam..harap ko suka lah baju ni heheh


nota kaki: selalu dia ni suka lah tempah kat mamy..pelanggan setia heheh





No comments:

Post a Comment

loving me..loving you