Friday, June 29, 2012

labuci bunga melingkar


akhirnya siap jugak baju nih..maklumlah balik kerja dah lambat
tambahan pula ngan kerja di rumah dan anak anak
memang rasa macam nak give up..
masak, mengemas..kadang kadang leka gak dibuatnya

nasib baik mempunyai suami yang sangat baik hati
menyokong hobi mamy nih..kalu idak ke laut la jugak
now tinggal sehelai lagi baju kak chik tu disenikan kunun kunun

setakat ni ramai yang dah pesan nak hantar 
tapi tunggu baju siap dari tailor
tu pun tuk raya mamy memang dah kata untuk lengan Insya Allah 
tapi kalu nak buat kat badan atau leher..tak dapat lah 
minta maaf..sebab takut tak sempat

kalu tak raya tak pelah..sebab sebulan kekadang sehelai atau dua helai baju
memang bole buat pelan pelan..

so meh mamy nak kongsi manik bunga melingkar mamy kali ini





No comments:

Post a Comment

loving me..loving you